football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه ۷ ژوئیه؛ الکساندر بزرگ

17 تیر 1403 ساعت 11:323 نظر
صعود انگلیس به نیمه‌نهایی یورو، خاطرات تلخ فینال دوره گذشته را پاک کرد.
به گزارش فوتبال ۳۶۰، کابوس ضربات پنالتی تحت هدایت گرت ساوت‌گیت برای انگلیس، در یورو ۲۰۲۴ به پایان رسید و سه‌شیر موفق شدند با تکیه بر ضربات خارق‌العاده‌شان راهی جمع ۴ تیم برتر تورنمنت شوند.
انگلیس که به زحمت موفق شده بود از سد اسلوونی برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی بگذرد، مصافش در این مرحله نیز به ۱۲۰ دقیقه کشید و در نهایت درخشش پیکفورد و پنالتی‌زنان تیم باعث حذف سوئیس شگفتی‌ساز از تورنمنت شد‌.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
آخرین پنالتی انگلیس را ترنت الکساندر آرنولد با تمرکز خیره‌کننده و دقتی قابل قبول به تور دروازه یان زومر چسباند. زومر که از بهترین سنگربان‌های فوتبال اروپا بوده و در ضربات پنالتی به سختی مغلوب می‌شود، مقابل هر ۵ ضربه بازیکنان انگلیس حرفی برای گفتن نداشت و شاگردان ساوتگیت با شایستگی به نیمه‌نهایی صعود کردند.
جراید انگلیسی در واکنش به این صعود، از عناوین مختلفی بهره برده‌اند و درحالی که میرر تیتر «الکساندر بزرگ» را در وصف آرنولد به کار برده، او را به اسکندر مقدونی و پنالتی‌اش را به فتوحات او تشبیه کرده است.

استار اسپورت تیتر فوران احساسات در یک‌قدمی صعود به نیمه‌نهایی را استفاده کرده است و نوشته بازیکنان انگلیس با ۵ پنالتی غیر قابل مهار، مسیرشان در یورو ۲۰۲۴ را ادامه خواهند داد‌.

دیلی میل بازیکنان انگلیس را «استادان به ثمر نشاندن پنالتی خطاب کرده» است.

اکیپ فرانسه با مشخص شدن حریف این تیم در نیمه‌نهایی، اشاره داشته آبی‌ها روز نهم ژوئیه به مصاف اسپانیا خواهند رفت و به فاصله ۲۴ ساعت، حریفشان در دیدار فینال احتمالی از میان هلند و انگلیس مشخص خواهد شد.

مارکا ضمن انتشار تصویر دلافوئنته، سرمربی اسپانیا در حال تفریح در آلمان، نوشته است: «سبقت نهایی مقابل فرانسه برای تجربه نخستین فینال پس از ۲۰۱۲».

آ اس ضمن اشاره به مصدومیت پدری، مصاحبه‌ای با نیکو ویلیامز و مرینو ترتیب داده است.

اسپورت بارسلون نیز نوشته است: «و حالا، یاران امباپه پیش روی ما هستند.»

اوله آرژانتین شکست برزیل در ضربات پنالتی را مقابل اروگوئه در یک‌چهارم نهایی کوپا آمریکا بازتاب داده و نوشته است قهرمان این دوره مسابقات، جز آرژانتین، اروگوئه، کانادا یا کلمبیا نخواهد بود.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به این مهم اشاره داشته که کیم مین جائه پس از یک فصل دوری از سری آ، قرار است به مسابقات بازگردد و اینتر تیمی است که مایل به خرید قرضی این ستاره کره‌ای از بایرن‌مونیخ خواهد بود.

این نشریه همچنین حذف مونتلا و تیمش از یورو به دست هلند را بازتاب داده و نوشته است: «فونسکا، سرمربی جدید میلان در کمپ میلانلو زندگی خواهد کرد.»

کوریره دلوسپرت اشاره داشته تیاگو موتا از فردا کارش به‌عنوان سرمربی یوونتوس را در عمل آغاز خواهد کرد و این سرمربی امشب به تورین می‌رسد تا عصر جدید بیانکونری را آغاز کند.

توتوسپرت اشاره داشته به دنبال صرف‌نظر از جذب کالافیوری و پاسخ منفی این بازیکن به یوونتوس، بیانکونری بار دیگر تودیبو را برای به خدمت گرفتن در خط دفاعی مدنظر قرار داده‌اند.
تودیبو قیمتی به ارزش ۲۵ میلیون یورو داشته و قادر به حضور در سمت راست یا چپ خط دفاعی خواهد بود.

ایل رومانیستا نیز تلاش ادامه‌دار دروسی و رم برای به خدمت گرفتن فدریکو کیه‌زا را بررسیده است.
فده برای حضور در پایتخت هنوز قانع نشده و از طرف دیگر، رم مبلغ رضایتنامه او را ۲۵ میلیون یورو می‌بیند.
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...