football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، دوشنبه ۸ ژوئیه؛ آرامش پیش از طوفان

۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
کمتر از 48 ساعت به مشخص شدن دو تیم فینالیست یورو 2024 باقی مانده است.
به گزارش فوتبال 360، مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024 از فرداشب آغاز خواهد شد و درحالی که ابتدا اسپانیا و فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت، سپس انگلیس و هلند مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد تا دو تیم فینالیست یورو 2024 مشخص شوند و 2 تیم در یک قدمی رسیدن به فینال، چاره‌ای جز بازگشت به خانه نداشته باشند.
در مسابقات کوپا آمریکا، اروگوئه موفق شد برزیل را در مسیر رسیدن به نیمه‌نهایی از سد راه کنار زده و فاتح دیدار بزرگ تورنمنت شود و در دیگر دیدار، کلمبیا با در هم کوبیدن پاناما حریف اروگوئه در مرحله نیمه‌نهایی شده است. دیگر دیدار نیمه‌نهایی را هم کانادا و آرژانتین برگزار خواهند کرد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در میان تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی، فرانسه و اسپانیا رکورددار قهرمانی با 2 و 3 مرتبه کسب جام بوده‌اند و درحالی که انگلیس تا به حال لذت قهرمانی اروپایی را نچشیده، هلند یک مرتبه سابقه صعود به فینال را داشته که همان یک مرتبه صعودش به فینال، تنها قهرمانی تاریخش در سال 1988 را به ارمغان آورده است.
در جهان مطبوعات ورزشی اروپایی در فاصله 24 ساعت تا برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی یورو 2024، آرامش خاصی بر جو جراید حاکم بوده و درحالی که میرر به تمجید از گرت ساوت‌گیت پرداخته که انتقاد بی‌رحمانه هواداران تنها انگیزه‌هایش برای رسیدن به عنوان قهرمانی را بیشتر کرده است، اسپورت بارسلون به مصدومیت رونالد آرائوخو واکنش نشان داده که در جریان دیدار تیمش مقابل برزیل، با مصدومیت از زمین بازی خارج شد و بازه ابتدایی فصل با پیراهن بارسلونا را از دست خواهد داد.

-

گاتزتا دلوسپرت نزدیک شدن زیرکزی، پدیده فصل سری آ به منچستریونایتد را بازتاب داده و نوشته است: «درحالی که آلوارو موراتا جلوتر از لوکاکو گزینه اصلی مدیران میلان برای جانشینی اولیویه ژیرو در ترکیب روسونری خواهد بود، فوفانا نخستین هدیه کادر مدیریتی میلان به فونسکا، سرمربی جدید این تیم است.»

کوریره دلوسپرت اشاره داشته لوئیس انریکه از این پس تمایلی به ادامه همکاری در پاریس با کولوموانی نخواهد داشت و درخواست خرید اوسیمن را به مدیران باشگاه داده است که هر طور شده او را برای فصل آینده به پایتخت فرانسه بکشانند.

این نشریه همچنین اشاره داشته کونته در ناپولی آماده است ضد نراتزوری‌ترین ترکیب ممکن را آماده حضور در کورس فتح اسکودتو کند که لوکاکو بیش از میلان با سابقه همکاری در اینتر با سرمربی باتجربه ایتالیایی، به ناپولی نزدیک‌تر است.

ایل رومانیستا به این مهم اشاره داشته که رم تحت هدایت دروسی در فصل آینده، امیدوار است قرارداد پائولو دیبالا تمدید شده و بمب نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایتالیا با به خدمت گرفتن فدریکو کیه‌زا در پایتخت منفجر شود.

کیکر آلمان هم ضمن اشاره به خداحافظی تلخ تونی کروس از جهان فوتبال با تیتر «بدرود پادشاه»، حذف تیم ملی این کشور از مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 مقابل اسپانیا را با تیتر «برنامه‌ریزی برای موفقیت در جام‌جهانی 2026 از همین امروز باید آغاز شود!» بازتاب داده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری