football360 logo
360-club
360-club-icon

بمب‌های بی‌خرج ملوان؛ ستاره‌ها در خدمت قوی سپید!

19 تیر 1403 ساعت 21:3036 نظر
ملوان در سه فصل اخیر فوتبال ایران، پادگان سربازان بوده و از این موضوع بهره برده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، سه فصل پیش بود که ملوان پس از سال‌ها دوری از لیگ برتر با قهرمانی در لیگ آزادگان مجوز بازگشت به سطح اول فوتبال ایران را دریافت کرد. مازیار زارع موفق شد با قوی سپید دست به کار بزرگی بزند و در لیگ برتر هم روی نیمکت این تیم نشست. ملوان در لیگ بیست‌ویکم کار سختی برای بقا در لیگ برتر داشت چرا که تیم‌های تازه صعود کرده معمولا تبدیل به آسانسور می‌شوند و خیلی زود به دسته پایین‌تر برمی‌گردند. این اتفاق اما برای ملوانِ مازیار زارع رخ نداد و او موفق شد قوی سپید را در لیگ حفظ کند.

ملوان یک باشگاه نظامی محسوب می‌شود و برای همین توانایی به خدمت گرفتن بازیکنان سرباز را دارد. در لیگ بیست‌ویکم ملوان سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را از استقلال جذب کرد. این دو بازیکن پس از گذراندن خدمت سربازی به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشتند. گفتنی است استقلال در آن فصل با هدایت فرهاد مجیدی بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد و ملوان هم به لیگ برتر صعود کرد.

همان همیشگی

مازیار زارع پس از یک فصل حضور در لیگ برتر از هدایت ملوان کنار رفت و نیمکت این تیم به مهدی تارتار سپرده شد. تارتار با ملوان آمار خوبی را ثبت کرد و موفق شد در رتبه ششم به کار خود پایان دهد. قوی سپید در لیگ بیست‌وسوم میلاد سرلک و محمد عمری را در نیم‌فصل جذب کرد و بار دیگر خدمت سربازی به سود ملوان شد. عمری و سرلک البته با گذراندن سربازی اکنون در اختیار پرسپولیس قرار دارند.

ملوان در لیگ بیست‌وچهارم هم بازیکن سرباز خواهد داشت. ابوالفضل جلالی، امید نورافکن و رضا میرزایی سه بازیکنی هستند که برای قوی سپید به میدان خواهند رفت. ملوان در سه فصل اخیر از 3 تیم برتر لیگ (سپاهان، استقلال و پرسپولیس) ۷ بازیکن به خدمت گرفته است. حالا باید دید ملوان در فصل جدید هم می‌تواند به روزهای خوب خود ادامه دهد یا خیر. در کنار این 3 بازیکن، علیرضا جعفرپور و یونس اکبرپور هم طی روزهای آتی باید به انزلی سفر کنند و دروازه‌بان شمس‌آذر قزوین و مدافع چپ آلومینیوم اراک هم برای گذراندن خدمت سربازی خود باید در صورت صلاحدید سرمربی ملوان به عضویت این تیم در بیایند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...