football360 logo
360-club
360-club-icon

رامین به تیم‌های خواهان خود نخ داد؛ من هیچ قراردادی با سپاهان ندارم!

19 تیر 1403 ساعت 17:45130 نظر
مدافع راست باتجربه طلایی‌پوشان اصفهانی در پیامی اینستاگرامی توضیح داد که هیچ قراردادی با سپاهان ندارد.

به گزارش فوتبال 360، رامین رضاییان بدون‌شک یکی از خبرسازترین چهره‌های فوتبال ایران در طول ماه‌های اخیر بوده و خداحافظی جنجالی او از سپاهان، بلافاصله بعد از پایان فصل 03-1402 و قهرمانی طلایی‌پوشان در جام حذفی بر شمار خبرها پیرامون این ستاره باتجربه افزود؛ آن‌هم در حالی‌که در فصل اخیر، رضاییان موفق شد 12 گل برای سپاهان بزند و 12 بار هم در نقش گل‌ساز درخشید تا کارنامه‌ای درخشان را از خود در فصل اخیر رقابت‌های باشگاهی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به جای گذاشته باشد.

مدافع راست 34 ساله فوتبال ایران که زمزمه‌هایی درباره لژیونر شدن او به گوش می‌رسد، در حالی با هواداران سپاهان خداحافظی کرد که گفته می‌شد او تنها در صورتی می‌تواند از جمع طلایی‌پوشان جدا شود که پیشنهاد خارجی داشته باشد و بند فسخ او در قبال پیشنهادات داخلی فعال نخواهد شد! با وجود طرح این مسئله، رضاییان شخصاً اعتقاد دیگری دارد و او که در گفت‌وگوی اخیرش با عادل فردوسی‌پور در ویژه‌برنامه یورو 2024 عنوان کرده بود که می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند، حالا پرده از یک موضوع مهم برداشته است.

ادعای رضاییان؛ بازیکن آزاد هستم!

رضاییان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، با موضع‌گیری علیه رویکرد مدیران باشگاه سپاهان، رسماً اعلام کرده که هیچ قراردادی با باشگاه اصفهانی ندارد و این مسئله بدان معناست که او در صورت دریافت پیشنهاد داخلی و یا خارجی، می‌تواند قرارداد جدید به امضا برساند؛ آن‌هم در شرایطی‌که بحث باقی‌ماندن یک‌سال از مدت قرارداد او با سپاهان به گوش می‌رسید اما حالا تکذیبیه رضاییان معادلات را کاملاً تغییر داده است.

رفتار مدیران باشگاه سپاهان باعث جدایی‌ام شد!

رامین رضاییان در پیام اینستاگرامی خود خطاب به هواداران سپاهان از مسئولان این باشگاه گلایه کرده و نوشته است: «وقتی خداحافظی می‌کنم یعنی قراردادی ندارم و بازیکن آزادم. طبق قراردادی که داشتم یعنی می‌تونم به هر تیمی که دوست دارم بروم پس نمی‌دانم چه شخصی از باشگاه، شما هواداران عزیز سپاهان رو داره بازی میده. آقایان این کارها رو نکنید، همینجوری بارها با رفتارتان ناراحتم کردید که باعث جدایی‌ام از سپاهان شد!»

من را با خبرهای دروغ‌تان مقابل هواداران قرار ندهید

مدافع باتجربه طلایی‌پوشان در بخش دیگری از پیام خود نوشته است: «من اگر به خاطر هواداران عزیز سپاهان و تعصبم به تیم نبود، همون نیم‌فصل جدا می‌شدم و به تیم الوصل امارات می‌رفتم ولی حتی یک‌بار هم در مورد این پیشنهاد با شما (مدیریت) حرف نزدم. شما که هیچ تلاشی حتی به خاطر هواداران سپاهان نکردید، پس خواهشاً من رو با خبرهای دروغتان جلوی هواداران نذارید، چون نمی‌توانید. 2 سال من با حرف زدنن نه بلکه با عملکردم توی مستطیل سبز تعصبم را نشون دادم».


آینده کاری مبهم رامین

رضاییان در شرایطی پیام اینستاگرامی خود را منتشر کرده که اخیراً، رضا درویش که در نقش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کند، مدعی شده بود هیچ مذاکره‌ای با رامین رضاییان انجام نشده چون او تحت قرارداد باشگاه سپاهان است اما حالا ادعای رامین رضاییان می‌تواند معادلات را برهم بزند. ضمن آنکه خبرهای ضدونقیضی درباره احتمال پیوستن رضاییان به استقلال و یاغی‌شدن او به گوش می‌رسد و از سوی دیگر، بحث پیوستن این مدافع باتجربه به الوصل امارات هم مطرح است که باید دید طی روزهای آتی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و موضع باشگاه سپاهان نسبت به پیام جنجالی رامین رضاییان چه خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...