football360 logo
360-club
360-club-icon

بمب غیرمنتظره تراکتور؛ اسکوچیچ روی نیمکت تبریزی‌ها

19 تیر 1403 ساعت 19:00377 نظر
باشگاه تراکتور با دراگان اسکوچیچ برای هدایت این تیم قرارداد امضا کرد.

به گزارش فوتبال 360، باشگاه تراکتور سرانجام از سرمربی جدید خود رونمایی کرد و پس از مذاکره با چند گزینه خارجی و داخلی، دراگان اسکوچیچ هدایت این تیم را بر عهده گرفت. اسکوچیچ کروات که پس از جدایی از تیم ملی دیگر به فوتبال ایران برنگشته بود، حالا قرار است به عنوان سرمربی تراکتور بار دیگر در فوتبال ایران حاضر شود. او درحالی هدایت تراکتور را بر عهده گرفته که پس از جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس، شایعاتی مبنی بر حضورش در این تیم هم به گوش می‌رسید.

به‌دنبال تکرار خاطرات خوش تیم ملی

مهم‌ترین روزهای سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، در تیم ملی ایران رقم خورد. او پس از جدایی مارک ویلموتس و در شرایطی که  ایران فاصله‌ای تا حذف از مقدماتی جام جهانی نداشت، هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت و با نتایج درخشان در نهایت مقتدرانه به جام جهانی صعود کرد. 

او طی 18 بازی با تیم ملی موفق به کسب 15 برد، یک تساوی و تنها 2 شکست شد ولی اختلافات داخلی و تغییرات در فدراسیون فوتبال باعث شد نتواند در جام جهانی هم روی نیمکت ایران بنشیند.

چهارمین تجربه در لیگ برتر ایران

دراگان اسکوچیچ به جز تیم ملی، سابقه هدایت تیم ملی زیر ۲۱ سال کراواسی، النصر عربستان، العربی کویت، ریه‌کا کرواسی، صنعت‌نفت آبادان، ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان و خونه‌به‌خونه بابل را هم در کارنامه دارد.

او با ملوان در رده هفتم قرار گرفت و بهترین رتبه تاریخ این تیم در لیگ برتر پیش از رتبه ششم فصل گذشته را کسب کرد. سرمربی کروات طی 2 فصل حضور در فولاد هم به‌ترتیب پنجم و دوازدهم شد و طی یک نیم‌فصل حضور در صنعت‌نفت آبادان هم در مکان چهارم قرار داشت.

اسکوچیچ تاکنون 107 بازی در لیگ برتر ایران حضور داشته و 45 برد، 27 تساوی و 35 شکست را تجربه کرده است. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...