football360 logo
360-club
360-club-icon

امباپه: تورنمنت بدی داشتم؛ باید برای یک زندگی جدید آماده شوم

20 تیر 1403 ساعت 12:1822 نظر
کاپیتان فرانسه مقابل اسپانیا 2 فرصت خوب گل را از دست داد.

به گزارش فوتبال 360، نمایش کیلیان امباپه مقابل اسپانیا مثل بازی‌های قبلی فرانسه در یورو 2024 پایین‌تر از انتظار بود و نتوانست مانع حذف تیمش شود. کاپیتان فرانسه سازنده تک گل تیمش برای کولوموانی نام داشت اما در ادامه 2 فرصت خوب را برای باز کردن دروازه اسپانیا از دست داد که هرکدام از آنها می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد.

امباپه در پایان بازی اعتراف کرد در این مسابقات عملکرد خوبی نداشته است: «من تورنمنت بدی داشتم. می‌خواستم قهرمان اروپا شوم و این اتفاق رخ نداد. فوتبال همین است. حالا باید سراغ موضوعات دیگر بروم. فصل بسیار طولانی بود. به تعطیلات می‌روم تا استراحت کنم و این می‌‌تواند حالم را خیلی بهتر کند.»

امباپه فصل پرتنشی با پاری‌سن‌ژرمن داشت و شکستگی بینی در اولین بازی تورنمنت مقابل اتریش هم روی عملکردش تاثیر منفی گذاشت. او در پاسخ به این سوال که مهمترین مشکل او چه بود، گفت: «مشکل روانی یا ذهنی؟ نه، کلی بود. نباید فوتبال را پیچیده کرد. تو خوب هستی یا نیستی؟ من خوب نبودم و به خانه برمی‌گردیم. به همین سادگی. باید خوب استراحت کنم و بعد از آن زندگی جدیدی را شروع خواهم کرد.»

او درباره فرصت هدر رفته در دقیقه 86 گفت: «کار بارکولا عالی بود. او توپ را به من داد. از مدافع عبور کردم و به سمت داخل زدم. فکر کنم این توپ باید گل می‌شد. حداقل ضربه‌ام باید داخل چارچوب می‌بود اما به بالای دروازه رفت. این واقعیت سخت فوتبال است. ما 2 بر یک باختیم و به خانه برمی‌گردیم.»


امباپه بعد از شکستگی بینی در این بازی برای اولین بار بدون ماسک بازی کرد. او درباره این تصمیم گفت: «قبل از بازی این تصمیم را گرفتیم. بازی با ماسک برایم آزاردهنده بود. از پزشک تیم پرسیدم آیا اجازه دارم و او گفت تصمیم با خودم است.» 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...