football360 logo
360-club
360-club-icon

کنعانی‌زادگان خبر داد؛ افزایش قراردادم درست نیست!

20 تیر 1403 ساعت 18:0071 نظر
محمدحسین کنعانی‌زادگان امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و جلسه‌ای با مدیران سرخ‌پوشان پایتخت داشت.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم موفق شد با اوسمار ویرا به عنوان قهرمانی برسد. محمدحسین کنعانی‌زادگان در مسیر قهرمانی سرخ‌ها نقش مهمی داشت و با ۶ گل آمار بسیار خوبی را از خود به جا گذاشت. پس از پایان لیگ، اوسمار قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید نکرد و بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی از این تیم جدا شدند.

در روزهای گذشته شایعات مختلفی در مورد کنعانی‌زادگان هم به گوش می‌رسید اما او امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و طبق شنیده‌ها جلسه دوستانه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار کرد. انگشت جوهری کنعانی‌زادگان پس از جلسه با درویش شائبه امضای قرارداد جدید بین او و باشگاه را به‌وجود آورد ولی قرارداد مدافع سرخ‌ها یک سال دیگر اعتبار داشته و او قرارداد جدیدی امضا نکرده است.

مدافع تاثیرگذار پرسپولیس پس از ترک ساختمان باشگاه مقابل دوربین رسانه‌ها قرار گرفت و مصاحبه خود  را به این شکل آغاز کرد: «صحبت و خبر خاصی نبود، به خانه خودم آمدم، غذایی خوردیم و همه چی عالی است».

دریافتی بیشتر از سقف باشگاه

شایعه شده بود محمدحسین کنعانی‌زادگان درخواست کرده رقم قراردادش افزایش پیدا کند و فقط در این صورت به کار خود در پرسپولیس ادامه می‌دهد. مدافع سرخ‌پوشان پایتخت با رد این اخبار گفت: «این حرف‌ها اصلا درست نیست. من با باشگاه قرارداد داشتم و نمی‌دانم چرا چنین شایعاتی مطرح می‌شود. همیشه گفتم هر چیزی که دارم از هواداران و باشگاه است، خوشحالم کنار تیم حضور دارم و قول می‌دهم یک تیم قدرتمند و خوب داشته باشیم. انشالله دوباره قهرمان می‌شویم».

جدایی رفقا

علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر تصمیم گرفتند پس از پایان لیگ بیست‌وسوم از پرسپولیس جدا شوند و احتمالا باید شاهد حضور آن‌ها در تراکتور باشیم. کنعانی‌زادگان در واکنش به این اتفاق تاکید کرد: «هر فردی می‌تواند در مورد خودش صحبت کند و باقی خودشان مسئول هستند. همین امسال هم پیشنهادات خوبی از کشورهای عربی و سایر تیم‌ها داشتم اما می‌دانم در این وضعیت نباید هوادار و باشگاه را رها کرد، من هنوز قرارداد دارم».

مقایسه با تمرین استقلال

تمرین روز گذشته استقلال درحالی برگزار شد که بازیکنان کمی در آن شرکت کردند. بسیاری تصور می‌کنند ممکن است این اتفاق برای پرسپولیس هم رخ دهد. محمدحسین گفت: «من خبر دقیقی از وضعیت بچه‌ها ندارم. شنبه سر تمرین می‌روم تا آمادگی خود را حفظ کنم. یک سری اتفاقات برای گذشته است و مشکل با مدیربرنامه قبلی هم مربوط به قدیم است. اسم کسی را نمی‌آورم تا بزرگ نشود. برای هواداران تمام تلاشم را می‌کنم».

گاریدو را نمی‌شناسم

خوان کارلوس گاریدو فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست. مدافع سرخ‌ها در مورد این سرمربی اسپانیایی گفت: «گاریدو را تاکنون ندیده‌ام و تمرینی هم نداشتیم. انشالله همه برای نام بزرگ پرسپولیس تلاش کنند. هر کسی یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود، تنها نام پرسپولیس می‌ماند. از مدیریت پرسپولیس هم تشکر می‌کنم و امیدوارم باز هم قهرمان شویم». 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...