football360 logo
360-club
360-club-icon

از شهردار تا هوادار، مخالف خرید جدید مارسی؛ گرینوود و کاسه‌های داغ‌تر از آش!

20 تیر 1403 ساعت 20:3215 نظر
مارسی در آستانه خرید میسون گرینوود است اما مشکلاتی وجود دارد.

به گزارش فوتبال 360، پس از گذراندن یک فصل موفق برای میسون گرینوود در ختافه، اولین احتمال برای بال منچستریونایتد بازگشت به اولدترافورد بود. با این حال تیم مدیریت جدید هم نظرش را نسبت به تصمیم قبلی تغییر نداد و قصد داشت با فروش این بازیکن جوان از هرگونه حاشیه احتمالی دوری کند. گرینوود برای فروش قرار گرفت و در روزهایی که احتمال می‌رفت او به ایتالیا نزدیک‌تر باشد، المپیک مارسی گوی سبقت را از رقبا ربود و توانست به توافقات با منچستری‌ها دست پیدا کند. توافقی با 27 میلیون پوند و بند سود از فروش 50 درصدی بین 2 تیم تکمیل شد اما حاشیه گذشته بازیکن دوباره مشکلاتی را برای او به وجود آورده است.

هواداران و مخالفت با این خرید

دادگاه نتوانست به شواهد کامل دست پیدا کند و بازیکن تبرئه شد. همچنین بازگشت او و همسرش کنار یکدیگر و شروع زندگی، باعث شده نگاه منفی به او وجود داشته باشد. هواداران مارسی با فراگیر کردن هشتگ « #GreenwoodNotWelcome» در رسانه اجتماعی ایکس اولین حرکت مخالفتی خود را نسبت به چنین انتقالی اعلام کردند اما عدم توجه مسئولان باشگاه باعث شد انجمن هواداران رسمی باشگاه بیانیه‌ای در این رابطه صادر کند. آنها اعلام کردند: «حالا مذاکرات برای ورود میسون گرینوود به طور فزاینده‌ای جدی شده و  به نظر می‌رسد لازم است یک بار دیگر و قبل از اینکه خسارت جبران‌ناپذیری باشگاه را احاطه کند اعلام کنیم این انتقال غیرقابل تصور خواهد بود. ارزش‌های ما در این باشگاه و نگاه ما نسبت به باشگاه می‌گوید چنین اتفاقی گذرکردن از یک خط قرمز بزرگ نام دارد و به اشتیاق ما نسبت به باشگاهمان لطمه می‌زند.»

شهردار مارسی و ننگ خواندن این خرید

موضوع ورود گرینوود به المپیک مارسی بحث داغ روزهای شهر مارسی شده و پس از فوتبالی‌ها و هواداران که در بخش‌های موافق و مخالف در حال گفت‌وگو هستند، شهردار شهر مارسی هم به موضوع وارد شد. او پس از اطلاع از مسائل میسون گرینوود و دیدن عکس‌های چند سال قبل گفت: «رفتار گذشته گرینوود غیرقابل توصیف و غیرقابل قبول است. ضرب و شتم همسرش... تصاویر واقعا من را تکان داد. بدرفتاری با همسر آن‌هم به این شکل برای یک مرد بسیار ناپسند است و به نظر من او نمی‌تواند جایی در تیم ما داشته باشد.»

او ادامه داد: «المپیک مارسی چیزی جز این است. چنین اتفاقی شرم‌آور است! من از پابلو لونگوریا می‌خواهم گرینوود را جذب نکند.  نمی‌خواهم باشگاهم با شرمندگی کسی که همسرش را  کتک می‌زند، همراه شود. مارسی فراتر از یک باشگاه است. این یک روح محسوب می‌شود در قالب بدن همه ما و چنین شخصی در تیم جا نخواهد داشت.»

شرایط فعلی میسون

 گرینوود از هرگونه اتهامی تبرئه شده‌ دادگاه سلطنتی، بیانیه منچستریونایتد و اظهارات خود بازیکن، موضوع را تایید می‌کنند و پس از تمامی این‌ها، همسر او، می‌تواند محکم‌ترین دلیل بر بی‌گناهی بازیکن جوان باشد. قطعا اگر اتفاقات میان آنها به شیوه‌ای که نمایش گذاشته شد بود، او هرگز به چنین رابطه‌ای ادامه نمی‌داد. با این حال خود بازیکن اعتراف می‌کند  در زندگی مشترک اشتباهاتی داشته و خطاهای او به چنین اتفاقاتی منجر شده و عواقب کارش را هم قبول می‌کند.

پس از تمام اعتراضات به مارسی، این باشگاه هنوز هم روی تصمیم خود پافشاری دارد و به دنبال ثبت قرارداد با میسون گرینوود است اما اخبار و حواشی باعث شده، بازیکن و همسرش در چنین تصمیمی مردد شوند و فعلا قصد دارند در مورد تصمیم آینده بیشتر فکر کنند. لاتسیو خودش را به میسون گرینوود نزدیک‌تر کرده و می‌تواند او را از چنگ مارسی خارج کند.

منچستریونایتد بند تمدید قرارداد خودکار میسون گرینوود را برای یک فصل دیگر تمدید کرده تا نگرانی بابت خروج رایگان او وجود نداشته باشد اما آنها به دنبال فروش قطعی بازیکن هستند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...