football360 logo
360-club
360-club-icon

ستاره پرسپولیسی‌ها در تبریز؛ مهدی ترابی تراکتوری شد

20 تیر 1403 ساعت 18:30276 نظر
باشگاه تراکتور رسما انتقال مهدی ترابی از پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش فوتبال 360، سرانجام همانطور که از مدت‌ها قبل مشخص شده بود، مهدی ترابی، ستاره فصل گذشته پرسپولیس با امضای قراردادی 2 ساله به تراکتور تبریز پیوست و رسما از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد. باشگاه تراکتور دقایقی قبل این خبر را رسما اعلام کرد و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی از دانیال اسماعیلی‌فر هم رونمایی کند تا جمع پرسپولیسی‌های سابق در تبریز تکمیل شود.

دومین جدایی ترابی از پرسپولیس

مهدی ترابی با حضور در تراکتور برای دومین‌بار در دوران حرفه‌ای خود از پرسپولیس جدا شده است. او قبلا در یک مقطع با ترک پرسپولیس راهی العربی قطر شد ولی تنها یک نیم‌فصل در این تیم دوام آورد و خیلی زود به جمع سرخپوشان بازگشت. او در 2 مقطعی که عضو پرسپولیس بود مجموعا 179 بازی برای این تیم انجام داد و با زدن 40 گل و ارسال 50 پاس گل تقریبا در هر 2 بازی، روی یک گل تاثیرگذار بود. ترابی مجموعا 5 فصل عضو پرسپولیس بود و با این تیم موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی در لیگ برتر، 2 جام حذفی و 2 سوپرجام شد.

ترابی فصل گذشته هم یکی از ارکان اصلی قهرمانی پرسپولیس محسوب می‌شد و در 28 بازی برای این تیم 2 گل زد و 6 پاس گل داد و با نمره 7.39 در سایت «متریکا»، بهترین بازیکن پرسپولیس و چهارمین بازیکن برتر لیگ ایران شد.

تعدد پرسپولیسی‌های سابق در تراکتور

با انتقال مهدی ترابی به تراکتور حالا تعداد پرسپولیسی‌های سابق در این تیم به عدد 5 رسیده است. شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری و سیامک نعمتی دیگر نفرات تیم تراکتور هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. قرار است دانیال اسماعیلی‌فر هم به‌زودی به جمع این نفرات اضافه شود و حتی احتمال حضور علیرضا بیرانوند هم در تراکتور وجود دارد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...