football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه 10 ژوئیه؛ شبی برای به خاطر سپردن

۲۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷3 نظر
هری کین هم قهرمانی و هم عنوان آقای گلی را از یورو 2024 می‌خواهد.
به گزارش فوتبال 360، اسپانیا با غلبه بر فرانسه موفق شد نخستین فینالیست یورو 2024 عنوان بگیرد و درحالی که دست نایب قهرمان جهان از رسیدن به فینال تورنمنت اروپایی کوتاه ماند، امشب از میان انگلیس و هلند یکی حریف اسپانیا خواهد شد تا فینال یورو 2024 تکلیف قهرمان را مشخص کند.
دیدار فینال روز یکشنبه 14 ژوئیه به میزبانی الیمپیا اشتادیون برلین برگزار خواهد شد و درحالی که اسپانیا برای دست یافتن به چهارمین قهرمانی تاریخ و تبدیل شدن به پرافتخارترین تیم تاریخ اروپا تلاش می‌کند، هلند رویای دومین قهرمانی تاریخ و انگلیس رویای نخستین قهرمانی اروپایی تاریخش را در سر دارد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
به طور همزمان، مسابقات کوپا آمریکا هم درحال برگزاری است و آرژانتین بامداد امروز موفق شد از سد کانادا گذشته و به فینال برسد تا به انتظار مشخص شدن حریفش از میان تیم‌های کلمبیا و اروگوئه باقی بماند. آرژانتین و اروگوئه هرکدام با 15 قهرمانی رکورددار تاریخ کوپا آمریکا هستند و تیم قهرمان، قادر خواهد بود به تنهایی عنوان پرافتخارترین را به نام خود بزند.
نشریه اوله آرژانتین در واکنش به همین مهم پیروزی تیم ملی کشور و صعود به فینال رقابت‌های قاره‌ای را بازتاب داده و از تیتر «زنده‌باد آلبی‌فینالیسته» استفاده برده است اما نشریه اکیپ فرانسه در واکنش به حذف تیم دشان از تورنمنت به دست اسپانیا، نوشته است: «نقاب‌ها برداشته شد»!

-

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به تمجید از لامین یامال، ستاره 16 ساله اسپانیایی و نقش اول فینالیست شدن تیمش پرداخته و از تیتر «پسر طلایی» استفاده برده است. این نشریه همچنین اشاره به صحبت‌های موراتا و زلاتان ایبراهیموویچ داشته که تا روز دوشنبه و برگزاری فینال یورو 2024، موراتا قادر خواهد بود شماره 9 جدید میلان عنوان بگیرد.

کوریره دلوسپرت آغاز تمرینات پیش‌فصل ناپولی با کونته و یوونتوس با تیاگو موتا از امروز را برجسته کرده و در بخش دیگر نوشته است: «یامال با گلزنی مقابل فرانسه، عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ یورو را به نام خود زد».

این نشریه تصویر عقد قرارداد یوونتوس با کفرن تورام را منتشر کرده و نوشته است: «آغاز عصر تورامِ دوم در جمع بیانکونری! او به زودی برادرش در ترکیب اینتر را به چالش خواهد کشید».

در اسپانیا، جملگی جراید با تیترهایی نظیر «تاریخی!»، «فینالیست اعجاب‌انگیز» و «سوپراسپانیا به سمت فینال»، صعود اسپانیا به فینال یورو 2024 را بازتاب داده اند و در انگلیس، جراید به استقبال مصاف نیمه‌نهایی انگلیس و هلند رفته‌اند.

-

بیلت آلمان به شمایل جدید بایرن‌مونیخ تحت هدایت ونسان کمپانی با حضور ستارگانی چون اولیسه، پالینیا و ایتو اشاره داشته و در بخش دیگر نوشته است رویای آلمان با ناگلزمان متوقف نخواهد شد و آنها رویای قهرمانی در جام‌جهانی 2026 را در سر می‌پرورانند.

دیلی تلگراف با انتشار تصویر هری کین، یادداشتی با تیتر «شبی برای به یاد سپردن» منتشر کرده است و دیلی میل اشاره داشته شاگردان ساوت‌گیت بدون ترس از حریف، برای نخستین صعود به فینال برون مرزی رویا پردازی می‌کنند.

-

تیتر دیلی میل درحالی که «پیش به سوی نوشتن تاریخ» بوده است، میرر اما صحبت‌های پیش از بازی هری کین را منتشر کرده و از گفته او وام گرفته، نوشته است: «کاپیتان هری هم فینال و قهرمانی، هم کسب کفش طلای مسابقات را برای خود می‌خواهد».

در جدول برترین گلزنان یورو، تنها دنی اولمو (3)، کودی خاکپو (3)، فابین روییز (2) و دونیل مالن (2) شانس افزایش تعداد گل‌هایشان را دارند و هری کین به همزاه جود بلینگام، هر کدام با 2 گل بهترین گلزنان انگلیس در یورو 2024 بوده‌اند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری