football360 logo
360-club
360-club-icon

جهانگردی «علیرضا» ادامه دارد؛ جهانبخش به فوتبال ایران برنمی‌گردد

20 تیر 1403 ساعت 23:0966 نظر
علیرضا جهانبخش فعلا به فوتبال ایران برنمی‌گردد و قصد دارد کار خود را در اروپا ادامه بدهد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، علیرضا جهانبخش فصل گذشته با پیراهن فاینورد در مستطیل سبز به میدان رفت و موفق شد عملکرد نسبتا خوبی را با این تیم داشته باشد. جهانبخش پس از حضور ناموفق در برایتون، تصمیم گرفت به فوتبال هلند برگردد و فاینورد تیمی بود که علیرضا آن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

در حال حاضر قرارداد وینگر ۳۰ ساله ایرانی با فاینورد به پایان رسیده و او یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود. شایعات مختلفی در مورد تیم جدید جهانبخش شنیده می‌شد و حتی برخی اعتقاد داشتند احتمال پیوستن علیرضا به استقلال هم وجود دارد! موضوعی که خیلی زود از سوی نزدیکان جهانبخش تکذیب شد تا مشخص شود حداقل خبری از کاپیتان تیم ملی در تیمِ جواد نکونام نیست.

جهانگردی با جهانبخش

علیرضا جهانبخش قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد. قطعا برای آقای گل سابق لیگ هلند و بازیکنی که ۴۸ گل و ۴۳ پاس‌گل را در اردیویسه  ثبت کرده، پیشنهادات خوبی وجود دارد.

جهانبخش امشب در بخشی از گفت‌وگوی خود با عادل فردوسی‌پور در ویژه‌برنامه یورو 2024، گفت: «دیگر قراردادی با فاینورد ندارم و بازیکن آزاد هستم. سرمربی فاینورد تغییر کرده است و قصد دارم طی روزهای آینده به هلند سفر کنم و با مسئولان باشگاه صحبتی داشته باشم. از بوندس‌لیگا هم پیشنهاد دارم و قطعا کار خودم را در اروپا دنبال می‌کنم».

باوجود اینکه احتمال‌ تمدید قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد وجود دارد اما احتمالا ستاره فوتبال کشورمان تیم دیگری را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب می‌کند. حالا باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار کاپیتان است و او به کدام تیم می‌رود. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...