football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 11 ژوئیه؛ پاریس دست به نقد مقابل ناپولی

۲۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
باشگاه ناپولی همچنان مایل به فروش وینگر گرجستانی خود نیست.
به گزارش فوتبال 360، انگلیس به دنبال اسپانیا موفق شد روانه فینال یورو 2024 شود و شاگردان گرت ساوت‌گیت شب گذشته شکست مقابل هلند را با پیروزی عوض کردند و برای دومین دوره متوالی به فینال معتبرترین آوردگاه فوتبالی در قاره سبز رسیدند.
انگلیس در دیدار فینال به دنبال نخستین قهرمانی تاریخش خواهد بود و در طرف مقابل اسپانیا سودای تبدیل شدن به پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات را در سر دارد که با سبقت از آلمان، شانس رسیدن به قهرمانی چهارم به‌عنوان نخستین تیم اروپا را خواهد داشت.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
همزمان در کوپا آمریکا نیز کلمبیا با مقاومت مقابل اروگوئه توانست پیروزی در نیمه‌نهایی را به نام خود بزند و حریف آرژانتین در فینال مسابقات شود. قهرمان اروپا و آمریکای جنوبی روز یکشنبه به فاصله چند ساعت مشخص خواهد شد.
در همین رابطه، نشریه اوله آرژانتین تصویری از صعود کلمبیا به فینال کوپا آمریکا را منتشر کرده و در بخش دیگر به درگیری داروین نونیز، مهاجم اروگوئه با هواداران کلمبیا پرداخته است.

کیکر آلمان تصویری از لامین یامال و هری کین منتشر کرده و نوشته است: «اسپانیا و انگلیس فینال یورو 2024 را برگزار خواهند کرد. در آستانه تاج‌گذاری!»

جراید انگلیسی به صعود انگلیس به فینال یورو برای دومین دوره متوالی پرداخته‌اند و درحالی که تیتر سان «اوله واتکینز» در اشاره به تعویض طلایی ساوتگیت مقابل هلند بوده است، میرر تیتر «عجب پایان دراماتکینزی!» را انتخاب کرده است.

-

دیلی تلگراف ضمن انتشار تصویر اولی واتکینز پس از به ثمر رساندن گل برتری انگلیس، تیتر «اوه! چه شب خاطره‌انگیزی!» را منتشر کرده و تایمز، تصویر گرت ساوت‌گیت را منتشر کرده که از زیر فشار بی‌رحمانه ابتدای مسابقات خارج شده و بار دیگر غرش پس از پیروزی را تجربه می‌کند.

-

مارکا اسپانیا، تصویر ستاره انگلیسی رئال مادرید را منتشر کرده و نوشته است: «هی جود! تو را در برلین همزمان با دیدار فینال ملاقات خواهیم کرد!»

آ اس هم به نوبه خود صعود انگلیس به فینال یورو و انتخابش به عنوان حریف اسپانیا را بازتاب داده و اسپورت بارسلون با انتشار تصویر لامین یامال، اشاره داشته باشگاه بارسلونا خواهان تمدید قرارداد با ستاره 16 ساله تا پایان سال 2030 است و بند فسخی به ارزش یک میلیارد یورو در قرارداد او گنجانده خواهد شد.

-

گاتزتا دلوسپرت به شمارش معکوس میلان برای عقد قرارداد با موراتا اشاره داشته و در خبر دیگر اذعان داشته اگرچه درخواست باشگاه موناکو برای فروش فوفانا به میلان 25 میلیون یورو بوده اما به زودی رضایت این باشگاه پس از توافق با بازیکن برای پیوستن به جمع روسونری با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو گرفته خواهد شد.

کوریره دلوسپرت پیشنهاد همزمان باشگاه پاریس برای جذب اوسیمن و کواراتسخلیا را به ارزش 200 میلیون یورو پوشش داده که در این میان صدالبته باشگاه ناپولی همچنان مایل به فروش وینگر گرجستانی خود نیست.

این نشریه اشاره داشته باشگاه ناپولی برای فروش اوسیمن به مبلغی کمتر از 130 میلیون یورو بند فسخ او رضایت نخواهد داد و هر باشگاهی مایل به جذب او باشد، چاره‌ای جز آزادسازی این بازیکن با همان رقم مورد نظر پارتنوپی نخواهد داشت.

توتوسپرت نیز صحبت‌های کفرن تورام، فرزند دوم لیلیان تورام را منتشر کرده و از قول او نوشته است: «پدرم به من اطمینان داد با انتخاب یوونتوس، بهترین باشگاه در جهان فوتبال را برای به میدان رفتن انتخاب کرده‌ام!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری