football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، جمعه 12 ژوئیه؛ پایان ایموبیله در لاتسیو

22 تیر 1403 ساعت 18:45
چیرو ایموبیله به زودی راهی بشیکتاش خواهد شد.
به گزارش فوتبال 360، تب داغ برگزاری رقابت‌های یورو و کوپا آمریکا با مشخص شدن تیم‌های فینالیست در هر دو تورنمنت بیش از حد افزایش یافته و درحالی که در آمریکای جنوبی، آرژانتین و کلمبیا برای رسیدن به عنوان قهرمانی قاره با یکدیگر رقابت خواهند کرد، از میان تیم‌های انگلیس و اسپانیا نیز یک تیم به عنوان قهرمانی اروپا خواهد رسید.
انگلیس به انتظار تجربه نخستین قهرمانی تاریخش در این رقابت‌هاست و اسپانیا می‌تواند در صورت ادامه مسیر و شکستن رکورد، به‌تنهایی با 4 عنوان قهرمانی تبدیل به پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات شود. تیمی که برای رسیدن به این هدف، آلمان را شکست داده و ممکن است آلمان را در جمع پرافتخارترین‌ها هم پشت سر بگذارد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در جمع پرافتخارترین تیم‌های تاریخ یورو، آلمان و اسپانیا هرکدام با 3 قهرمانی رکورددار هستند و درحالی که اسپانیا نمی‌خواهد برای دومین مرتبه در تاریخ نایب قهرمانی را تجربه کند، پسران دلافوئنته می‌خواهند به 12 سال صبر ماتادورها پایان داده و چهارمین قهرمانی تاریخشان را به دست بیاورند.
در همین رابطه، نشریه آ اس چاپ مادرید مصاحبه‌ای با رودری، ستاره تیم در مسیر فینالیست شدن ترتیب داده که گفته است: «تاریخ، نایب قهرمان‌ها را به خاطر نمی‌سپارد و اسپانیا هدفی جز قهرمانی در این مسابقات نخواهد داشت.»

مارکا مصاحبه‌ای با لونین، سنگربان درخشان رئال مادرید در فصل گذشته مسابقات ترتیب داده که گفته است: «هنوز نسبت به باقی ماندن در رختکن رئال مادرید اطمینان ندارم!»

اسپورت بارسلون تصویری از نخستین جلسه تمرینی این تیم تحت هدایت هانسی فلیک منتشر کرده و کم و کیف تمرین این تیم همزمان با غیبت بازیکنان ملی پوش به دستیاری تیاگو را به اطلاع هواداران رسانده است.

دیلی تلگراف به تصمیم جدید سران اتحادیه فوتبال انگلیس پرداخته که خواستار ابقای گرت ساوت‌گیت روی نیمکت تیم ملی بدون توجه به نتیجه فینال یورو 2024 هستند. پیش از این قرار بر آن بود که ساوت‌گیت در صورت عدم قهرمانی اروپایی، از هدایت این تیم برکنار شود.

میرر مصاحبه دکلان رایس را بازتاب داده که وعده داده است در صورت قهرمانی انگلیس در یورو 2024، کاری که تا به حال در زندگی‌اش انجام نداده را سرانجام برای اولین بار انجام خواهد داد.

اوله آرژانتین تصویری از دیبو مارتینس در آستانه فینال کوپا آمریکا منتشر کرده که مقابل کلمبیا در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی، امید اول آلبی‌سلسته برای مقاومت خواهد بود.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به تمایل سران یوونتوس به جذب جیدون سانچو اشاره داشته است و کوریره دلوسپرت نوشته: «درحالی که امروز تمدید قرارداد اینزاگی با اینتر انجام خواهد شد، این باشگاه با بازیکنان جدیدش از جمله طارمی هدف رسیدن به اسکودتوی شماره 21 را دنبال خواهد کرد.»

-

کوریره دلوسپرت همچنین پایان دوران حضور ایموبیله در لاتسیو را یادآور شده و نوشته است: «هرگز بازیکنی شبیه به چیرو در ترکیب بیانکوچلستی به ظهور نخواهد رسید و او طی ساعات آینده به ماریبور پرواز خواهد کرد تا به جلسات تمرینی بشیکتاش که در این بندر اردو زده بپیوندد.»

توتوسپرت تیتر «خلسه موتا در جمع بیانکونری» را انتخاب کرده و نوشته است مدیران، هواداران و بازیکنان یوونتوس به پروژه جدید این باشگاه اطمینان کامل دارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...