football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 13 ژوئیه؛ جام را به خانه بازگردان!

۲۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵12 نظر
میلان قراردادی 4 ساله برای به خدمت گرفتن موراتا تنظیم کرده است.
به گزارش فوتبال 360، کمتر از 48 ساعت به آغاز فینال یورو باقی مانده و انگلیس و اسپانیا تنها یک گام دیگر تا رسیدن به جام قهرمانی یورو 2024 به میزبانی آلمان فاصله دارند. دو تیمی که هرکدام مسیر متفاوتی را برای رسیدن به این دیدار پشت سر گذاشته و توانسته‌اند تب فتح جام را در کشورهایشان حفظ کنند.
کوپا آمریکا نیز به سکانس پایانی رقابت‌ها رسیده و بامداد فردا، اروگوئه و کانادا باید مقابل یکدیگر برای رسیدن به عنوان سومی رقابت‌ها مصاف کنند تا در نهایت با انجام واپسین دیدار میان آرژانتین و کلمبیا، قهرمان آمریکای حنوبی نیز مشخص شود.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در اسپانیا همه‌چیز حول محور استعداد ترکیب تحت هدایت دلافوئنته می‌چرخد و انگلیس‌ها با پشت سر گذاشتن فشار بی‌رحمانه ابتدای مسابقات، به اتحاد مثال‌زدنی رسیده و از تیم‌شان می‌خواهند برای نخستین بار در تاریخ، جام نقره‌فام را با خود از سرزمین ژرمن‌ها به خانه بیاورد.
در همین رابطه، نشریه استار اسپورت تصویر گرت ساوت‌گیت را منتشر کرده و نوشته است: «جام را به خانه بیاور!»

سان مصاحبه این سرمربی را بازتاب داده که گفته است: «می‌خواهم این حسرتِ دردناک در سال‌های اخیر را همزمان با دیدار فینال در هم بشکنم!»

دیلی تلگراف تیتر یک را به یادداشتی از آقای اریکسون، سرمربی سابق «سه‌شیر» اختصاص داده که خطاب به گرت ساوت‌گیت نوشته است: «گرتِ عزیز! جام را به خاطر من، سر بابی چارلتون و جلوتر از همه برای انگلیس با خود از آلمان به همراه بیاور!»

تایمز طرح گرافیکی جذابی را به صفحه اصلی وارد کرده و مسیر رسیدن انگلیس به فینال برلین را یادآور شده که چگونه سه‌شیر با چنگ و دندان از رویای قهرمانی‌شان در تورنمنت دفاع کرده‌اند.

در اسپانیا، جملگی جراید به برگزاری جشن تولد 17 سالگی لامین یامال در اردوی تیم ملی فوتبال کشور پرداخته‌اند و درحالی که مارکا و آس هر کدام به نوبه خود به این مهم واکنش داشته‌اند، اسپورت بارسلون تصویری از یامالِ نوزاد در آغوش لیونل مسی، زمانی که در آستانه ستاره شدن پس از جام‌جهانی 2006 بود را منتشر کرده است.

-

-

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت اشاره داشته باشگاه میلان قراردادی 4 ساله برای به خدمت گرفتن موراتا تنظیم کرده است تا پس از پایان فینال یورو طرفین به توافق برسند.

این نشریه همچنین اشاره داشته روسونری با یک مهاجم دیگر نیز درحال مذاکره هستند و او کسی نیست جز تامی آبراهام که قرار است بر خلاف فصول گذشته، این تیم با حداکثر توان در فاز تهاجمی به مصاف تیم‌های ایتالیایی برود.

کوریره دلوسپرت ناپولی را مقصد جدید میسون گرینوود دانسته و در مصاحبه‌ای اختصاصی با جان‌پیرو گاسپرینی، صحبت‌های این سرمربی را با این محتوا بازتاب داده است: «فوتبال سخت‌گیرانه تحت سلطه وی‌ای‌آر، همان فوتبالی است که من دوست ندارم!»

توتوسپرت هم شرایط جیدون سانچو را شرح داده که این وینگر انگلیسی اگرچه به کمپ تمرینی منچستریونایتد بازگشته و دورتموند حاضر به خرید دائمی او نبوده است اما استراتژی یوونتوس برای جذب او تغییری نکرده و همچنان مدیران بیانکونری خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

اوله آرژانتین نیز در آستانه فینال کوپا آمریکا، مصاحبه لیونل مسی را منتشر کرده که گفته است: «نباید اجازه دهیم در آخرین گام، رویای دفاع از عنوان قهرمانی برای آرژانتین همچون رشته نودل خرد شود!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری