football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 14 ژوئیه؛ پیش به سوی جام چهارم

24 تیر 1403 ساعت 20:20
گاتزتا دلوسپرت با تیتر «من، یک شاهزاده هستم!» به تمجید از مهدی طارمی پرداخته است.
به گزارش فوتبال 360، جام ملت‌های اروپا به واپسین دقایق برگزاری‌اش در سال 2024 نزدیک شده و درحالی که انگلیس و اسپانیا برای مشخص کردن قهرمان هفدهمین دوره برگزاری رقابت‌ها در دیدار فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت، هر کدام از تیم‌ها دلایل خودشان را برای قهرمانی خواهند داشت.
انگلیس می‌خواهد برای نخستین مرتبه در تاریخ لذت لمس جام اروپایی را بچشد و در سمت مقابل میدان اسپانیایی حضور دارد که قادر خواهد بود با قهرمانی چهارم در تاریخ رقابت‌ها، رکورددار شده و با سبقت از آلمان به‌عنوان «پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت‌ها» شناخته شود.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
پس از مشخص شدن تکلیف جام ملت‌های اروپا، قهرمان مسابقات کوپا آمریکا نیز تا صبح دوشنبه مشخص خواهد شد و در شرایطی که آرژانتین و کلمبیا به فینال رسیده‌اند، یاران لیونل مسی در صورت دفاع از عنوان قهرمانی‌شان می‌توانند با سبقت از اروگوئه به‌عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ آمریکای جنوبی شناخته شوند.
در همین رابطه نشریه اوله آرژانتین به استقبال دیدار فینال رفته و اشاره داشته تیم برای قهرمانی به احترام آنخل دی‌ماریا تلاش خواهد کرد. ستاره‌ای که واپسین دیدار ملی خود را انجام خواهد داد و می‌خواهد به‌‎دنبال فتح جام‌جهانی، برای دومین مرتبه فاتح رقابت‌ها کوپا آمریکا شود.

در اسپانیا، جملگی جراید به استقبال مصاف انگلیس و اسپانیا در فینال یورو 2024 رفته‌اند و درحالی که مارکا نوشته است «پیش به سوی عنوان چهارم!»، آ اس تیتر «آینده برای ما خواهد بود!» را با انتشار تصویر نیکو ویلیامز و لامین یامال انتخاب کرده و اسپورت بارسلون برای تیم ملی فوتبال کشور و تنیسور اسپانیایی، کارلوس آلکاراس در فینال‌هایی که به فاصله چند ساعت برگزار خواهند شد، آرزوی موفقیت کرده است. صدالبته آلکاراس با غلبه بر جوکوویچ، موفق به فتح گرند اسلم شد.

-

-

در میان جراید انگلیسی، آبزرور با انتشار طرح اختصاصی به استقبال فینال یورو 2024 رفته و میرر با انتشار تصویر هری کین نوشته است: «زمانِ ما فرا رسیده است!»

-

استار اسپورت مصاحبه گرت ساوت‌گیت را منتشر کرده که گفته است: «من باور دارم! رویای ما سرانجام تحقق خواهد یافت.»

دیلی میل نیز نوشته است: «پس از 58 سال طاقت‌فرسا که سرشار از شکست و درد، همزمان با از دست دادن‌ها در واپسین گام‌ها و حسرت‌های قهرمانانه بوده، امشب سرانجام زمان برای قهرمانی انگلیس در اروپا فرا خواهد رسید.»

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت با جمله «بلینگام یا یامال؟ کدام‌یک پادشاه جدید خواهند بود؟!» به استقبال فینال یورو رفته و اشاره داشته است باشگاه یوونتوس مایل به استخدام همزمان کریم عدیمی و جیدون سانچو خواهد بود تا وینگرهای درخشان دورتموند در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، برای فصل آینده در اختیار تیاگو موتا قرار بگیرند.

گاتزتا دلوسپرت همچنین با تیتر «من، یک شاهزاده هستم!» به تمجید از مهدی طارمی پرداخته که پس از انجام تست‌های پزشکی و عقد قرارداد رسمی، در تمرینات تیم تحت هدایت اینزاگی خوش درخشیده و گلزنی کرده است.

کوریره دلوسپرت تمایل باشگاه میلان برای جذب نیکلاس فولکروگ را بازتاب داده و در بخش دیگر اشاره داشته است باشگاه رم در مسیر جذب کیه‌زا، قادر به پرداخت مبلغ 20 میلیون خواهد بود اما یوونتوس به مشتریان ایتالیایی و با قیمتی زیر 30 میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن نخواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...