football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، دوشنبه 15 ژوئیه؛ این درد را درمان نخواهد بود؟!

25 تیر 1403 ساعت 18:54
اسپانیا با چهارمین قهرمانی، به پرافتخارترین تیم تاریخ اروپا بدل شد.
به گزارش فوتبال 360، فینال جام ملت‌های اروپا برگزار شد و در نهایتِ یک بازی جذاب، سرانجام اسپانیا موفق شد با حداقل اختلاف و صدالبته برتری مطلق، در پایان 90 دقیقه تکلیف قهرمان یورو 2024 را مشخص کند. با این قهرمانی، اسپانیا برای چهارمین مرتبه جام اروپایی را فتح کرد و تبدیل به پرافتخارترین تیم تاریخ قاره شد که آلمان را پشت سر گذاشت.
در رقابت‌های کوپا آمریکا نیز آرژانتین موفق شد در پایان 120 دقیقه به لطف گل لائوتارو مارتینس از سد کلمبیا گذشته و به عنوان قهرمانی برسد تا همزمان با کسب جام شانزدهم، از اروگوئه عبور کرده و به‌تنهایی پرافتخارترین تیم تاریخ آمریکای جنوبی عنوان بگیرد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
انگلیس بار دیگر فینال تورنمنت قاره‌ای را با شکست پشت سر گذاشت و درحالی که تبدیل به نخستین تیم تاریخ با تجربه 2 شکست متوالی در فینال یورو شد، گرت ساوت‌گیت نیز عنوان نخستین مربی ناکام تاریخ اروپا با قبول شکست در 2 فینال اروپایی متوالی را به نام خود زد.
جراید انگلیسی جملگی به این شکست تلخ واکنش نشان داده‌اند و درحالی که طلسم عدم قهرمانی‌های هری کین باقی مانده، میرر با تیتر «پایانِ تلخِ رویا» به این ناکامی واکنش نشان داده و استار اسپورت عنوان «سقوط در برلین» را برای این مهم انتخاب کرده است.

-

سان نوشته است: «این درد را درمان نخواهد بود؟!»

و دیلی میل تصویری از جود بلینگام را با عنوان «دل‌شکسته» منتشر کرده است.

دیلی تلگراف نوشته است: «حسرت ادامه دارد!»

تایمز نیز با انتشار قاب جالبی از تصویر گل دوم و دیرهنگام اسپانیا، عنوان «پایانِ تلخِ رویایی شیرین» را برای این مهم انتخاب کرده است.

اکیپ فرانسه با واکنش به قهرمانی آلکاراس در گرند اسلم تنیس ویمبلدون و اسپانیا در یورو 2024، تصویر دو قهرمان را منتشر کرده و از آنها به‌عنوان «پادشاهان جدید اسپانیا» نام برده است.

بخش ورزشی لوفیگارو نیز تصویری از جشن قهرمانی اسپانیایی‌ها منتشر کرده و نوشته است: «اسپانیا با غلبه بر انگلیس، جام چهارم را به چنگ آورد تا عنوان پرافخارترین تیم تاریخ قاره را از آلمان برباید.»

نشریات اسپانیایی نیز به قهرمانی اسپانیا هرکدام به نوبه خود واکنش نشان داده‌اند و تیتر انتخابی اسپورت برای این مهم همزمان با اشاره به قهرمانی آلکاراس، «ابر قهرمانان» بوده است.

-

-

اوله آرژانتین قهرمانی آلبی‌سلسته در واپسین تورنمنت آنخل دی‌ماریا و لیونل مسی را بازتاب داده و کیکر نوشته است: «عصر جدید بایرن‌مونیخ تحت هدایت کمپانی آغاز می‌شود.»

-

کیکر در ادامه اشاره داشته فصل گذشته بایرن‌مونیخ برای نخستین مرتبه در تاریخش نتوانست حتی یک جام در طول فصل به چنگ بیاورد و کمپانی باید تیم را به مسیر تکرار قهرمانی‌ها بازگرداند.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت نوشته است: «موراتا با فتح جام به میلان خواهد رسید و تیاگو موتا در جدیدترین خواسته نقل‌وانتقالاتی، به سراغ جذب تودیبو رفته است.»

کوریره دلوسپرت اشاره داشته کوپمینرس تنها خواستار حضور در یوونتوس خواهد بود و باشگاه‌ها باید در این مسیر به توافق برسند.

توتوسپرت نیز خبر قطعی شدن انتقال زیرکزی به منچستریونایتد را بازتاب داده است که از فصل آینده تحت هدایت اریک تن‌هاخ در جمع شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...