football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، سه‌شنبه 16 ژوئیه؛ 1+2 گزینه برای جانشینی گرت ساوت‌گیت

26 تیر 1403 ساعت 12:27
موراتا پس از عقد قرارداد با میلان در روز چهارشنبه به تعطیلات می‌رود.
به گزارش فوتبال 360، پایان تورنمنت یورو 2024 که با قهرمانی اسپانیا همراه بود، بار دیگر حسرت از دست دادن را سهمِ انگلیس در آخرین گام کرد و شاگردان گرت ساوت‌گیت دستشان از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند.
گرت ساوت‌گیت که پیش از آغاز مسابقات اعلام کرده بود در صورت عدم قهرمانی سکان هدایت تیم ملی را واگذار کرده و قراردادش را تمدید نمی‌کند، در طول تورنمنت با ابراز تمایل سران اتحادیه فوتبال مبنی بر تمدید قراردادش مواجه شد اما بعید است قصدی برای ادامه حضور روی نیمکت مربی‌گری انگلیس داشته باشد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
آنکه کدام سرمربی برای حضور در جام‌جهانی 2026 و پس از آن یورو 2028 جانشین گرت ساوت‌گیت شود، جدیدترین سوال در اطراف مطبوعات انگلیسی بوده و همزمان در اسپانیا، همه چیز حول محور برگزاری جشن قهرمانی اروپا و تبدیل شدن به پرافتخارترین تیم قاره می‌چرخد.
نشریه میرر مصاحبه کول پالمر با محتوای «درد از دست دادن فینال باید ما را قوی‌تر کند!» را بازتاب داده و ضمن انتشار تصویر گرت ساوت‌گیت نوشته است: «گراهام پاتر و ادی هاو به انتظار جانشینی گرت هستند؛ اگر تصمیم به رفتن بگیرد.»

استار اسپورت گراهام پاتر را گزینه اول جانشینی گرت ساوت‌گیت به حساب آورده و سان نام جذاب دیگری را مطرح کرده که توماس توخل مایل به جانشینی گرت ساوت‌گیت است اما باید برای رسیدن به این مهم با دو گزینه اصلی جانشینی، پاتر و هاو رقابت کند.

-

دیلی تلگراف هم اشاره داشته طی هفته آینده، تکلیف نیمکت سرمربی‌گری انگلیس مشخص خواهد شد و باید دید چه در انتظار «سه‌شیر» خواهد بود که حسرت عدم قهرمانی‌هایشان به 60 سال افزایش یافته است.

جراید اسپانیایی جملگی تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی اسپانیا در خیابان‌های مادرید را منتشر کرده‌اند و اسپورت بارسلون جایگاه بازیکنان تیم ملی را تا «عرصه خدایگانی» بالا برده است.

-

-

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت اشاره داشته که باشگاه میلان حاضر شده بند فسخ موراتا به ارزش 13.5 میلیون یورو را فعال کند و او به زودی پس از برگزاری جشن قهرمانی اسپانیا و حضور در تست‌های پزشکی باشگاه، قراردادش را رسماً امضا خواهد کرد.

این نشریه همچنین ضمن انتشار تصویر لائوتارو مارتینس، به تمجید از آقای گل مسابقات کوپا آمریکا پرداخته و اشاره داشته است برای رونمایی از کیلیان امباپه، بلیت‌های استادیوم سانتیاگو برنابئو به طور کامل به فروش رفته‌اند.

کوریره دلوسپرت قرارداد موراتا با میلان را به مدت 4 سال پیش‌بینی کرده و اشاره داشته روز چهارشنبه تست‌های پزشکی و پس از آن عقد قرارداد به انجام خواهد رسید.
توتوسپرت نیز به راهکار معاوضه راسپدوری و کیه‌زا برای یوونتوس اشاره داشته که یوونتوس بعید نیست با فروش کیه‌زا به رم، در نهایت راسپدوری را برای به میدان رفتن تحت هدایت تیاگو موتا به خدمت بگیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...