football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه 17 ژوئیه؛ خروج ادی هاو از جمع گزینه‌های انگلیس!

۲۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹3 نظر
موراتا سرانجام امروز قراردادش با میلان را به امضا می‌رساند.
به گزارش فوتبال 360، گرت ساوت‌گیت سرانجام از هدایت تیم ملی انگلیس کناره‌گیری کرد و اتحادیه فوتبال این کشور پس از 8 سال باید به دنبال سرمربی جانشین با بسیاری گزینه‌ها مذاکره کند.
پیش از این اگرچه اعلام شده بود تنها ادی هاو، گراهام پاتر و توماس توخل گزینه‌های مربی‌گری «سه‌شیر» هستند اما اتحادیه فوتبال انگلیس ممکن است مربی موقتی را برای هدایت تیم ملی از تیم زیر 21 ساله انتخاب کرده و در نهایت رویای انتخاب پپ گواردیولا به‌عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس را باور کند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
روز گذشته همچنین در استادیوم سانتیاگو برنابئو معارفه کیلیان امباپه با شماره 9 رئال مادرید به انجام رسید تا کهکشکانی‌ها فصل آینده سرانجام ستاره فرانسوی را در ترکیبشان ببینند و به سمت قهرمانی شانزدهم در لیگ قهرمانان اروپا یکه بتازانند. تیمی که تحت هدایت آنچلوتی هنوز هم بخت اول قهرمانی اروپایی خواهد بود.
نشریه‌های آ اس و مارکا در این باره هر کدام به نوبه خود واکنش نشان داده‌اند و درحالی که اکیپ فرانسه تیتر «رویای کودکی» را انتخاب کرده، لو فیگارو در بخش ورزشی قسمتی از صحبت‌های کیلیان را پوشش داده که گفته است: «من زندگی خود را وقف بالا نگه داشتن پرچم این باشگاه و درخشش لوگوی مادرید خواهم کرد».

-

-

-

اسپورت بارسلون اما تصویری از ستارگان فاتح اروپا در لباس کارگران ساخت و ساز نوکمپ منتشر کرده که در کنار لاپورتا و دکو ایستاده‌اند و نوشته است: «برای ساخت آینده، همه چیز مهیاست!»

بیلت آلمان تصویری از 3 سرمربی تیم‌های مدعی اول فتح عنوان بوندسلیگا در فصل آینده را منتشر کرده و رقابت اصلی برای تکیه زدن به تاج و تخت فوتبال آلمان را میان ژابی آلونسو در لورکوزن، نوری شاهین در دورتموند و ونسان کمپانی در بایرن‌مونیخ شرح داده است.

در انگلیس، میرر این سوال را مطرح کرده که «چه کسی جانشین ساوت‌گیت خواهد شد؟!» و در ادامه تلاش سخت اتحادیه فوتبال انگلیس برای به خدمت گرفتن سرمربی نیوکاسل را بازتاب داده و نوشته است: «بعید نیست تا انتخاب سرمربی، یک گزینه برای جانشینی موقت ساوت‌گیت بدون متحمل شدن هزینه هنگفت انتخاب شود».

این نشریه همچنین صعود انگلیس، مدافع عنوان قهرمانی به مسابقات یورو 2025 زنان را بازتاب داده است که شاگردان سارینا ویخمان، به لطف تساوی مقابل سوئد، به‌عنوان تیم دوم گروه روانه دور نهایی مسابقات شدند و پس از به پایان رسیدن مرحله مقدماتی، 8 تیم صعودشان را قطعی شده دیدند.

استار اسپورت به تمجید از عملکرد گرت ساوت‌گیت روی نیمکت تیم ملی انگلیس، از جام‌جهانی روسیه 2018 تا یورو 2024 در آلمان پرداخته که این سرمربی بار دیگر به هواداران انگلیس اجازه رویاپردازی داد. در بخش دیگر نیز مصاحبه اریک تن‌هاخ مبنی بر درخواست انجام خریدهای بیشتر توسط مدیران منچستریونایتد برای فصل آینده کار شده است.

-

دیلی میل تیتر «رقابت جهانی برای جانشینی ساوت‌گیت» را انتخاب کرده و درحالی که حواشی توهین نژادی انزو فرناندس بخش دیگر این نشریه را تشکیل داده، دیلی تلگراف نوشته است: «ادی هاو بعید است به نیمکت سه‌شیر تکیه بزند و قراردادی با باشگاه نیوکاسل به ثبت رسانده که مدیران باشگاه اجازه خروجش را نخواهند داد.»

گاتزتا دلوسپرت به تغییر مربیان بدنساز میلان به دستور زلاتان پس از مصومیت‌های فراوان در فصل گذشته اشاره داشته و یادداشتی از قول آریگو ساکی منتشر کرده است که پس از 30 سال، روایت تازه‌ای از پنالتی از دست رفته روبرتو باجو در فینال جام‌جهانی دارد.

کوریره دلوسپرت اشاره داشته امروز سرانجام قرارداد موراتا با میلان تا سال 2029 به امضا می‌رسد و در بخش دیگر نوشته است: «مدیربرنامه‌های ویکتور اوسیمن در پاریس حضور دارد و این باشگاه نزدیک به توافق برای فروش اوسیمن به پاریس، در نتیجه افزایش مبلغ برای خرید لوکاکو به جانشینی اوسیمن تا 25 میلیون یورو است!»

توتوسپرت نیز به صعود زنان ایتالیا به یورو 2025 اشاره داشته که در چهاردهمین دوره برگزاری رقابت‌های یورو زنان، از سال آینده این رقابت‌ها با حضور 16 تیم برگزار خواهند شد و ایتالیا در سودای نخستین قهرمانی تاریخش پس از دو مرتبه نایب قهرمانی در دهه 1990 خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری