football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 18 ژوئیه؛ جنگ داخلی در رختکن آبی‌ها

۲۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
یوونتوس جلوتر از اینتر موفق به جذب خوان کابال شد.
به گزارش فوتبال 360، قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا، این تیم را به پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات جلوتر از اروگوئه تبدیل کرد و لیونل مسی به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل شد اما حواشی این قهرمانی، گریبان‌گیر بازیکنان شده است.
در ویدیویی که از جشن بازیکنان در رختکن پس از قهرمانی منتشر شد، انزو فرناندس توهین‌های ناپسندی به برخی بازیکنان فرانسوی کرد که این توهین‌ها واکنش بسیاری را برانگیخته است.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
صدالبته انزو فرناندس، هافبک چلسی پس از رخداد این اتفاق از هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرده اما قرار است باشگاه چلسی تحقیقاتش در این باره را آغاز کرده و جریمه سختی برای هافبک گران‌قیمتش که قهرمانی قاره را به دنبال قهرمانی جهان جشن گرفته، در نظر بگیرد.
نشریه میرر در همین رابطه اشاره داشته که انزو مارسکا در خطر از دست دادن رختکن چلسی است و باتوجه به توهین فرناندس به بازیکنان فرانسوی، وسلی فوفانا بدون شک با او به مشکل خواهد خورد که همین مهم کنترل رختکن پرستاره تیم را از دستان او خارج می‌کند.

میرر و استار اسپورت همچنین جذب لنی یورو را بازتاب داده‌اند که منچستریونایتد در رقابت با رئال مادرید و لیورپول برای جذب مدافع فرانسوی به ارزش 52 میلیون پوند، موفق به استخدام او شده است.

دیلی میل تیتر «جنگ داخلی در رختکن چلسی» را انتخاب کرده است.

اکیپ فرانسه تصویری از میسون گرینوود را منتشر کرده و نوشته است: «همزمان با جذب میسون گرینوود برای به میدان رفتن تحت هدایت دزربی، پیر امریک اوبامیانگ تیم را ترک کرده و راهی عربستان سعودی شده است.»

مارکا به این مهم اشاره داشته که نخستین بازی امباپه با پیراهن رئال مادرید، سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا خواهد بود که روز 7 اوت برگزار خواهد شد و در بخش دیگر به تمدید قرارداد مودریچ تا سال 2025 با رئال مادرید پرداخته است.

آ اس با انتشار تیتر «فراطبیعی» به تمجید از کیلیان امباپه پرداخته که در چشم برهم زدنی رکورد فروش پیراهن را شکست و همزمان با اشاره به فروش 7000 پیراهن در روز معارفه، برخی رکوردهای او را در جهان فوتبال از جمله رکوردهای گلزنی و سرعت بالایی که به ثبت رسانده است را بازتاب داده است.

اسپورت به ملاقات دکو با مدیربرنامه‌های نیکو ویلیامز برای به خدمت گرفتن این بازیکن اشاره داشته و بار دیگر تلاش کرده رویای حضور همزمان یامال و ویلیامز در طرفین خط تهاجمی بارسلونا را بارور کند.

کیکر آلمان رتبه‌بندی بازیکنان حاضر در هر 3 سطح فوتبال آلمان را انجام داده که این رتبه‌بندی 6 ماه یک مرتبه به‌روزرسانی می‌شود و این نشریه آلمانی تمامی رده‌ها را از زنان و بزرگسالان و جوانان در نظر می‌گیرد.

در ایتالیا، کوریره دلوسپرت اشاره داشته که ناپولی برای پذیرفتن پیشنهاد پاریس برای جذب اوسیمن به مبلغ 100 میلیون یورو، به انتظار جذب لوکاکو در مرحله اول و یافتن جانشین است و کوریره دلوسپرت جذب خوان کابال، فول‌بک کلمبیایی توسط یوونتوس را بازتاب داده است.

-

خوان کابال 23 ساله که پیش‌تر پیراهن هلاس‌ورونا را بر تن داشت، موردتوجه اینتر نیز قرار گرفته بود اما بیانکونری او را از چنگ نراتزوری خارج کرده و به‌عنوان چهارمین خرید فصل به موتا تحویل داده‌اند.

توتوسپرت نیز اشاره داشته یوونتوس برای جذب او مبلغ 12 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و امروز تست‌های پزشکی به انجام می‌رسد.
در صفحه نخست این جریده نیز تمجید از طارمی به چشم می‌آید که در نخستین حضورش با پیراهن اینتر موفق شد 2 گل زده و 2 پاس گل در جریان بازی دوستانه ارسال کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری