football360 logo
360-club
360-club-icon

پایان راه هیولمند و وایکینگ‌ها؛ دانمارک با سرمربی جدید در راه جام جهانی

۲۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷10 نظر
نتایج یورو۲۴ همچنان در حال قربانی گرفتن است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پس از پایان جام ملت‌های اروپا، کسپر هیولمند تصمیم گرفت از سرمربیگری تیم ملی دانمارک کناره‌گیری کند. این تیم با وجود صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل آلمان میزبان شکست خورد.

 پس از بررسی کامل عملکرد تیم، مدیر فوتبال فدراسیون فوتبال دانمارک (DBU) پیتر مولر و هیولمند مشترکاً به این نتیجه رسیدند تغییر در سرمربی تیم ضروری است. مورتن ویگهورست به عنوان سرمربی موقت تا سال جدید منصوب شد.

 با وجود استعفا از سرمربیگری، هیولمند از طریق نقش مشاوره با تمرکز بر توسعه فوتبال و ایجاد فرصت برای نسل‌های آینده، همچنان در فوتبال دانمارک حضور خواهد داشت.

این مربی 52 ساله از فرصت ۴ سال مربیگری در تیم ملی، قدردانی و تشکر کرد. او، لحظات به‌یادماندنی و پیوند محکمی که با هواداران دانمارکی ایجاد کرده بود را در پیام خداحافظی‌اش مورد اشاره قرار داد.

 هیولمند گفت: سرمربیگری تیم ملی بزرگترین افتخار برای من است و  تمام تلاشم را برای اتحاد بین این تیم و اتحاد مردم گذاشته‌ام. در انتظار جام جهانی بعدی، معتقدم بهترین کار برای تیم، رهبری جدید و ایده‌های تازه برای پیشبرد اهداف است. این بهترین تصمیم برای تیم محسوب می‌شود، نه صرفا من.»

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری