football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، جمعه 19 ژوئیه؛ پایان مسیر ویه‌را در استراسبورگ

29 تیر 1403 ساعت 20:566 نظر
آدرین ربیو رسماً از جمع بازیکنان یوونتوس جدا شد.
به گزارش فوتبال 360، همزمان با پایان رقابت‌های یورو 2024، بازیکنان با استراحتی کوتاه مدت به جمع هم‌تیمی‌های باشگاهی‌شان بازمی‌گردند که یک فصل جذاب فوتبالی را در سراسر قاره اروپا رقم بزنند. از بازیکنان ناکام منچسترسیتی در تیم ملی انگلیس که به زودی باید از رودری در قامت قهرمانی اروپا استقبال کنند تا بارسلونایی که تلاش دارد با جذب نیکو ویلیامز، تحت هدایت هانسی فلیک با کارلو آنچلوتی و تیم کهکشانی‌اش رقابتی جذاب داشته باشد.
در لیگ یک فوتبال فرانسه، دزربی میهمان جذاب مارسی است که می‌خواهد بار دیگر افتخار فوتبالی را به معبد ولودروم وارد کرده و با سبک بازی جذابش، وعده رقابت با سایر تیم‌ها را به هواداران این تیم بدهد. مارسی برای درخشش در فصل آینده میسون گرینوود را هم جذب کرده و دزربی پس از ایتالیا و انگلیس، سودای موفقیت در فرانسه را دارد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
پاتریک ویه‌را که سابقه بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی و ملی اروپا را داشت و پس از تجربه مربی‌گری در نیس فرانسه، روی نیمکت کریستال‌پالاس نشست، از ابتدای فصل گذشته سکان هدایت استراسبورگ در لیگ یک را با قراردادی 3 ساله به دست گرفت اما رتبه‌ای بهتر از سیزدهم به دست نیاورد و روز گذشته با توافقی دو طرفه از هدایت این تیم کناره گرفت.
در همین رابطه نشریه اکیپ فرانسه تیتر «خداحافظی بدون پشیمانی!» را برای این مهم انتخاب کرده و نوشته است: «کاپیتان سابق آرسنال از هدایت استراسبورگ کناره گرفت و باشگاه می‌خواهد به سطح بالاتری با انتخاب سرمربی آینده برسد.»

موندو دپورتیوو تصویری از انتخاب شماره 19 برای فصل آینده توسط لامین یامال پرده برداشته و از پیراهن بلوگرانا در فصل آینده رونمایی کرده است و همزمان، اسپورت بارسلون نوشته است: «خورخه مندس، مدیربرنامه مشهور جهان فوتبال از باشگاه بارسلونا خواسته انتظارات لامین یامال از حیث اقتصادی را در قرارداد جدیدش برآورده کند.»

-

انفجار کیفیت این بازیکن پیش از 17 سالگی در تورنمنت یورو 2024، امیدهای اسپانیا برای برخورداری از یک فوق ستاره را بیشتر کرده و او امیدوار است در فصل آینده، نخستین جامش در عرصه باشگاهی را نیز پس از قهرمانی اروپا، این بار در پیراهن بارسلونا به چنگ آورد.

مارکا استادیوم‌های پیشنهادی اسپانیا برای میزبانی از جام‌جهانی 2030 به فدراسیون جهانی فوتبال را روی صفحه نخستش منتشر کرده و نوشته است: «این استادیوم‌ها می‌توانند از جام‌جهانی 2030 میزبانی کنند.»
در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت 3 خرید جدید یوونتوس برای به میدان رفتن تحت هدایت موتا را پوشش داده و نوشته است: «عصر جدید در جمع بیانکونری!»

کوریره دلوسپرت قسمت‌هایی از نخستین کنفرانس رسمی موتا در قامت سرمربی یوونتوس را بازنشر داده و علاوه بر خبررسانی از بابت عقد قرارداد یوونتوس با کابال تا 2029، اینگونه به صحبت‌های تیاگوی شگفت‌انگیز واکنش نشان داده است: «من در بهترین زمان ممکن به نیمکت یوونتوس رسیده‌ام!»

موتا همچنین درباره ولاهوویچ اشاره داشته که استعداد خالصی در ترکیب تیم حضور دارد که باید سایر ارکان تیم تحت هدایت سرمربی، برای به بلوغ رساندن سبک بازی او به میدان بروند و از مهاجم تیم حمایت کنند.

توتوسپرت نیز ضمن اشاره به پایان همکاری آدرین ربیو با یوونتوس، با این قسمت از صحبت‌های تیاگو موتا سرتیتر خبرهایش را آراسته است: «در یوونتوس محکوم به کسب پیروزی هستم؟ این زیباترین حس ممکن است!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...