football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 20 ژوئیه؛ خویچا در یک قدمی تمدید با ناپولی

۳۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۳6 نظر
باشگاه رم قادر نخواهد بود به جز با پرداخت 30 میلیون یورو، ماتیاس سوله را به خدمت بگیرد.
به گزارش فوتبال 360، پروسه انتخاب سرمربی برای تیم ملی انگلیس و جانشینی ساوت‌گیت ادامه دارد و درحالی که این تیم در تورنمنت‌های آینده محکوم به کسب عنوان قهرمانی است، باید نامی پرافتخار و باتجربه را برای رسیدن به این مهم انتخاب کند.
مذاکرات باشگاه‌ها نیز همچنان برای جذب بازیکنان موردنظر سرمربیان جدید و ابقا شده روی نیمکت تیم‌ها ادامه دارد که در این میان لیورپول بر خلاف آرسنال، منچستریونایتد و منچسترسیتی هنوز فعالیت چشم‌گیری در نقل‌وانتقالات نداشته است.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در سری آ ایتالیا، طوفان نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های ایتالیایی ادامه دارد و درحالی که یوونتوس برای پنجمین خریدش در این پنجره برنامه‌ریزی می‌کند، نبرد میلان و اینتر برای در اختیار گرفتن ترکیبی از دیگری بهتر با یکدیگر رقابت دارند و تحت هدایت فونسکا، میلان باید با مدافع عنوان قهرمانی و یوونتوسِ نونوار شده رقابت کند تا اسکودتوی بیستم را در چنگال خود داشته باشد.
نشریه میرر به این مهم اشاره داشته که ادی هاو به مدیران باشگاه نیوکاسل گفته حاضر است در جمع «کلاغ‌ها» باقی مانده و چشم بر پیشنهاد تیم ملی ببندد اما این انتخاب باید آینده مربی‌گری او را تضمین کند و استار اسپورت نیز با این جمله به ابقای هاو روی نیمکت واکنش داشته است: «تنها در صورتی می‌مانم که خواسته‌هایم را برآورده کنید.»

-

آ اس اسپانیا تیتر «باشگاه صدتایی‌ها» را با انتشار تصویر ستارگان گران‌قیمت این تیم کار کرده و نوشته است: «در جمع بازیکنان رئال مادرید، امباپه، وینیسیوس، بلینگام، والورده، رودریگو، کاماوینگا و شوامنی از جمله بازیکنانی هستند که مطابق داده‌های ترنسفرمارکت، ارزشی بیش از 100 میلیون یورو دارند.»

اسپورت بارسلون شیوه مربی‌گری هانسی فلیک در بارسلونا را آنالیز کرده و اشاره داشته است در کنار تمرینات پر فشار بدنسازی، تاکتیک‌های جالب توجهی را نیز برای تربیت سبک بازی بازیکنان در دستور کار خود دارد که از مهم‌ترین تصمیمات او، در کنار یکدیگر نگه داشتن بازیکنان تیم در اوقات فراغت است تا هم‌زیستی با یکدیگر را تجربه کنند.

گاتزتادلوسپرت به انتخاب شماره 7 میلان توسط موراتا اشاره داشته و با انتخاب تیتر «میلان قصد رسیدن به اینتر را دارد!» اذعان داشته که نقل‌وانتقالات جذاب سری آ ادامه یافته و یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با پنجمین بازیکن است؛ زیرا تودیبو تنها می‌خواهد تحت هدایت موتا به میدان برود.

کوریره دلوسپرت تیتر «کونتاناپولی» را در واکنش به آینده باشگاه ناپولی تحت هدایت آنتونیو کونته منتشر کرده و خبر داده خویچا کواراتسخلیا در یک قدمی تمدید قرارداد با ناپولی تا 2029 و با دستمزدی به ارزش سالیانه 5 میلیون یورو است.

این نشریه همچنین اشاره داشته باشگاه رم قادر نخواهد بود به جز با پرداخت 30 میلیون یورو بند فسخ، ماتیاس سوله را به خدمت بگیرد. در روزهای اخیر، این باشگاه تلاش فراوانی برای به خدمت گرفتن سوله داشته که به پیشنهاد هنگفت باشگاه لیگ برتری لسترسیتی پاسخ منفی داده و تحت قرارداد با یوونتوس است اما فصل گذشته در ترکیب فروزینونه در سری آ بسیار خوش درخشید.

توتوسپرت نیز به این مهم اشاره داشته که میلان قصد دارد پس از موراتا، نیکلاس فولکروگ را هم به قیمت بیش از 30 میلیون یورو از دورتموند خریداری کند و در بخش دیگر اشاره داشته کالافیوری در تمرینات بولونیا حضور پیدا کرده اما بعید است در ترکیب این تیم در فصل آینده به میدان برود و یوونتوس و آرسنال دو مقصد احتمالی پیش روی او هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری