football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 21 ژوئیه؛ لوکاکو تا 2027 در جمع پارتنوپی!

31 تیر 1403 ساعت 20:132 نظر
یوونتوس برای خرید کوپمینرس و تودیبو، 2 بازیکن را به ارزش 60 میلیون یورو به فروش خواهد رساند.
به گزارش فوتبال 360، بازی‌‌های دوستانه پیش فصل تیم‌های اروپایی آغاز شده و از منچستریونایتد و سایر تیم‌های انگلیس گرفته تا آلمانی‌ها برای فصلی جذاب، به مصاف رقبایشان در دیدارهای دوستانه می‌روند.
یکی از بازیکنانی که توجه رسانه‌ها را در این دیدارهای دوستانه جلب کرده، لنی یورو، مدافع جدید منچستریونایتد است که قرار خواهد بود جانشین رافائل واران شود و زوج‌سازی موفقی با لیساندرو مارتینس را اریک تن‌هاخ از او انتظار دارد تا سومین فصل حضورش روی نیمکت منچستریونایتد، با موفقیت بیشتری همراه باشد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوستانه روز شنبه منچستریونایتد و گلاسگو رنجرز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که مهم‌ترین نکته این دیدار برای منچستریونایتد، آشتی‌کنان اریک تن‌هاخ با جیدون سانچو بوده است. هافبک باکیفیتی که کدورت‌ها را با اریک کنار گذاشته و پس از سپری کردن فصلی درخشان در جمع دورتموندی‌ها می‌خواهد بار دیگر در جمع شیاطین سرخ اعاده حیثیت کند.
نشریه استار اسپورت به همین مهم اشاره داشته و نوشته است: «اگرچه اریک تن‌هاخ به بازگشت سانچو رضایت داده اما هنوز معتقد است برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، تیمش کیلومترها با هدف نهایی فاصله دارد.»

میرر از علاقه باشگاه نیوکاسل به مائوریسیو پوچتینو برای جانشینی ادی هاو پرده برداشته که اگر هاو نیمکت هدایت نیوکاسل را برای رسیدن به تیم ملی انگلیس رها کند، کلاغ‌ها سرمربی سابق باشگاه‌های تاتنهام و چلسی را برای در دست گرفتن سکان هدایت تیمشان استخدام خواهند کرد.

مارکا اسپانیا مصاحبه‌ای اختصاصی با آیتانا بونماتی ترتیب داده که در ادامه سپری کردن یک سال فوق‌العاده، رویای قهرمانی در المپیک زنان در رشته فوتبال را در سر دارد.

آ اس به تمجید از اندریک، ستاره برزیلی رئال پرداخته که امروز تولد 18 سالگی‌اش را جشن گرفته و به‌زودی تبدیل به یکی از ستارگان باکیفیت این تیم خواهد شد.

اسپورت بارسلون شرایط جذب همزمان نیکو ویلیامز و دنی اولمو را بررسی کرده است که فصل آینده تیم بارسلونا مایل به در اختیار داشتن بطن ترکیب تیم ملی اسپانیا برای رقابت با کهکشانی‌های مادرید تحت هدایت هانسی فلیک است.

موندو دپورتیوو نیز تصویر هانسی فلیک را منتشر کرده و اشاره داشته برای کادرفنی فلیک، بدنسازی تیم و آمادگی جسمانی بازیکنان مهم‌ترین گزینه در تمرینات پیش فصل بوده است که می‌خواهد تیمی خستگی‌ناپذیر را روانه فصل جدید مسابقات کند.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت تصویر سیمونه اینزاگی را منتشر کرده که گفته «اینترِ من یک قدرت خاص است!» و از طرف مقابل درحالی که تحت تاثیر کیفیت طارمی و ژلینسکی قرار گرفته، سرسه برگومی نیز معتقد است این اینتر نسبت به فصل گذشته که قاطعانه اسکودتو را فتح کرد، کیفیت بیشتری دارد.

کوریره دلوسپرت به این مهم اشاره داشته که سرانجام ناپولی و لوکاکو با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و قرارداد تا سال 2027 تنظیم شده است.

این نشریه همچنین نقل‌وانتقالات یوونتوس در فاز جدید را بررسی کرده که بیانکونری پس از جذب بازیکنان جدید، قرار است سوله و هویسن را با ارزش مجموع 60 میلیون یورو به فروش برسانند تا با همین هزینه، پرونده جذب تودیبو و کوپمینرس را سرانجام ببخشند.

توتوسپرت نیز به این مهم اشاره داشته که دین هویسن، مدافع 19 ساله بدون شک فصل آینده در ترکیب یوونتوس به میدان نخواهد رفت و هر باشگاهی که برای خرید او 35 میلیون یورو پیشنهاد دهد، جونتولی فوراً برای عقد قرارداد فروش حاضر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...