football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، دوشنبه 22 ژوئیه؛ فرار به سمت توپ طلا

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰3 نظر
شزنی علاقه‌ای به ترک یوونتوس به مقصد عربستان سعودی ندارد.
به گزارش فوتبال 360، عربستان سعودی پا به پای باشگاه‌های اروپایی در نقل‌وانتقالات تابستانه فوتبال اروپا حاضر است و بسیاری بازیکنان به باشگاه‌های فوتبال در این کشور نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند. از کوین دی‌بروینه و ادرسون گرفته تا ناچو که پیش‌تر قراردادش امضا شده بود و کاپیتان رئال مادرید را فصل آینده در عربستان سعودی خواهیم دید.
در این میان تیم‌های صعود کرده به بالاترین سطح برگزاری فوتبال ایتالیا، از جمله کومو با بازیکنان پا به سن گذاشته به توافق می‌رسند و در جدیدترین خبرها رافائل واران را در واپسین سال‌های بازی‌گری‌اش به جای عربستان صعودی باید در کومو به تماشا نشست. بازیکنی که هنوز برای بازنشستگی عجله ندارد و فصل آینده تحت هدایت سسک فابرگاس به میدان خواهد رفت.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
واران هنوز 31 ساله است اما سرمربی جدیدش 37 ساله شده و نکته جالب توجه اینجاست زمانی که رافائل واران نخستین تجربه حضورش در تیم بزرگسالان لانس در فوتبال فرانسه را پشت سر گذاشت و به رئال مادرید پیوست، سسک فابرگاس به تازگی از آرسنال به بارسلونا پیوسته بود و دو بازیکن همزمان در برخی ال‌کلاسیکوها حضور داشتند.
نشریه مارکا مصاحبه‌ای با کریم بنزما، یکی از نخستین بازیکنانی که پس از رونالدو به فوتبال عربستان رفت ترتیب داده که رباینده توپ طلا گفته است: «رئال مادرید تا همیشه بهترین تیم جهان فوتبال خواهد بود و می‌دانستم امباپه به‌زودی راهی رئال مادرید خواهد شد. به انتظار درخشش او در ترکیب تیم تحت هدایت آنچلوتی هستم.»

آ اس به این مهم اشاره داشته که رباینده توپ طلای سال 2024 بی‌ارتباط به فوتبال اسپانیا نخواهد بود و از بازیکنانی چون رودری که در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند تا ستارگان رئال مادرید، مدعیان اصلی فتح این عنوان خواهند بود. تیتر این نشریه برای این مهم «فرار به سوی طلا» بوده است.

اسپورت بارسلون شرایط جذب نیکو ویلیامز را از جنبه‌های متفاوت بررسی کرده است و کیکر آلمان مجموعه مصاحبه‌هایی با سرمربیان و بازیکنانی که برای آغاز فصل جدید فوتبال این کشور آماده می‌شوند، ترتیب داده است.

-

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت مصاحبه دریس مرتنس، ستاره سابق ناپولی را بازتاب داده که ضمن تمجید از همکاری لوکاکو و کونته، وعده داده به‌زودی فوتبال ایتالیا ناپولی را به اوج بازگشته به خود خواهد دید.

این نشریه همچنین ضمن اشاره به جذب پاولوویچ برای میلان و تودیبو برای یوونتوس، تیتر «غول‌پیکرها برای فتح اسکودتو!» را انتخاب کرده و اشاره داشته است هر دو باشگاه از لزوم در اختیار داشتن مدافعان قابل اتکا برای فصل آینده مطلع هستند و هفته آینده کارهای انتقال این بازیکنان نهایی خواهد شد.

کوریره دلوسپرت اوضاع رختکن یوونتوس را با حضور 3 بازیکن ناراضی شرح داده و نوشته است: «نشانه‌های نارضایتی خیلی زود هویدا شد و درحالی که شزنی سالیانه 6.5 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند، علاقه‌ای برای انتقال به عربستان سعودی نداشته و می‌خواهد در جمع بیانکونری باقی بماند.»

ایل رومانیستا نیز به جشن هواداران رم در نودوهفتمین سالروز 22 ژوئیه اشاره داشته و در این باره تیتر «عشق 4 حرفی» را انتخاب کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری