football360 logo
360-club
360-club-icon

وضعیت ویژه در اردوی شگفتی‌ساز لیگ 23؛ و بازهم جدایی دسته‌جمعی ستاره‌ها!

05 مرداد 1403 ساعت 10:4527 نظر
به مانند بازار زمستانه فصل گذشته، مهره‌های کلیدی شمس‌آذر در مسیر جدایی از این تیم قرار گرفته‌اند.

به گزارش فوتبال 360، شمس‌آذر قزوین در اولین فصل حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد نگاه‌ها را به سوی خود خیره کند و اگر امتیازات کسر شده از یشمی‌پوشان به حساب این تیم باز می‌گشت، شاگردان سعید دقیقی می‌توانستند با حضور در جمع 5 تیم برتر جدول به کار خود در لیگ بیست‌وسوم پایان بدهند. با این وجود، کسب 39 امتیاز و حضور در رتبه هشتم جدول آن‌هم برای تیمی که برای اولین‌بار تجربه حضور در سطح اول فوتبال ایران را به‌دست آورده، تجربه ارزشمند محسوب می‌شود.

یشمی‌پوشان در شرایطی پدیده لیگ بیست‌وسوم بودند که نکته جالب‌توجه، جذب ستاره‌های کلیدی این تیم توسط تیم‌های مدعی بود. در همان فصل گذشته بود که با رسیدن به بازار نقل‌وانتقالات زمستانه، مهره‌های تاثیرگذار شمس‌آذر به فروش رفتند؛ به‌طوری‌که رحمان جعفری به تراکتور پیوست، علی‌اصغر اعرابی راهی سپاهان شد، مصطفی احمدی و عرفان قهرمانی به صنعت‌نفت آبادان پیوستند و سعید کریمی هم به جمع شاگردان محمد ربیعی در تیم ذوب‌آهن اصفهان ملحق شد.

مدیران باشگاه شمس‌آذر از فروش مهره‌های کلیدی خود به‌ویژه جعفری و اعرابی توانستند درآمد چشمگیری به‌دست آورند و 20 میلیارد تومان به حساب تیم قزوینی واریز شد و آن‌ها با درآمد حاصله توانستند بخش مهمی از قرارداد سایر بازیکنان تیم را پرداخت کنند. بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم و در مسیر حضور در دومین فصل شرکت در سطح اول فوتبال ایران، جدایی ستاره‌ها از شمس‌آذر ادامه دارد و در شرایطی‌که سعید دقیقی جای خود را به مازیار زارع داده، به نظر می‌رسد که این سرمربی جوان برای ساخت تیمی قدرتمند برای حضور در فصل جدید کار بسیار دشواری دارد!

کاپیتان به فولاد رفت، گودرزی به سپاهان!

پوریا سرآبادانی که گلزن‌ترین هافبک فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران بود و موفق به‌ثبت 8 گل شد، به فولاد خوزستان پیوست تا یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب شمس‌آذر از جمع شاگردان مازیار زارع جدا شود. در کنار جدایی سرآبادانی، شمس‌آذری‌ها حسین گودرزی، مدافع چپ گلزن و گل‌ساز و آینده‌دار خود را هم به سپاهان اصفهان فروختند و درآمد چشمگیر از محل فروش گودرزی داشتند تا به مانند بازار زمستانه فصل گذشته مهره‌های کلیدی شمس‌آذر در مسیر جدایی قرار گیرند.

2 یار با دقیقی به انزلی رفتند!

علیرضا جعفرپور، دروازه‌بان جوان شمس‌آذر در فصل گذشته که جزو چهره‌های ویژه لیگ بیست‌وسوم بود، سرباز شده و همراه سعید دقیقی به ملوان بندرانزلی رفته است. ضمن آنکه محمدرضا رضایی، مدافع چپ‌پای یشمی‌پوشان هم در مسیر نهایی‌کردن قراردادش با ملوان است و در کنار این 2 بازیکن، محسن طرحانی به خیبر خرم‌آباد پیوسته و عیسی مرادی و سینا سعیدی‌فر هم با اتمام قراردادهای قرضی‌شان به تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران بازگشته‌اند تا فهرست شمس‌آذر نسبت به فصل گذشته دگرگون شود.

زارع امیدوار به جذب 6 بازیکن جدید

مازیار زارع، سرمربی جوان و جدید شمس‌آذر با توجه به درآمدزایی چشمگیر شمس‌آذری‌ها در بازار تابستانه، امیدوار است که بازیکنان مدنظر او جذب شوند. گفته می‌شود در خط دروازه، زارع به دنبال جذب کوروش ملکی، دروازه‌بان فصل گذشته خیبر خرم‌آباد و محمدامین رضایی، دروازه‌بان سابق مس کرمان است. ضمن آنکه سبحان پسندیده، مدافع چپ پیشین و رضا مغانلو مهاجم اسبق هوادار در کنار پیمان رنجبری، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان و یونس شاکری، مهاجم پیشین هوادار در لیست زارع هستند و گفته می‌شود احتمالاً انتقال این 6 بازیکن طی روزهای آتی به شمس‌آذر نهایی خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...