football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، سه‌شنبه 23 ژوئیه؛ به‌دنبال زوجی برای دوشان!

02 مرداد 1403 ساعت 18:175 نظر
انتقال ازه به منچسترسیتی و اونانا به استون‌ویلا با مجموع بیش از 110 میلیون پوند قطعی شده است.
به گزارش فوتبال 360، مسابقات فوتبال المپیک به زودی آغاز خواهد شد و درحالی که ستارگان چشمگیری برای قهرمانی این تورنمنت در رشته فوتبال تلاش خواهند کرد، تیم‌های ملی زنان نیز امیدوار به تاریخ‌سازی خود خواهند بود.
فوتبال المپیک در رده زنان از روز 25 ژوئیه با حضور 12 تیم آغاز خواهد شد و در رده مردان نیز تعداد 16 تیم از روز 24 ژوئیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. برزیل که امید به هت‌تریک قهرمانی در این مسابقات داشت، در تورنمنت حضور ندارد و بنابراین پس از دو دوره، رقابت‌های فوتبال المپیک قهرمانی جدید به خود خواهد دید.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
تنور نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال اروپا نیز داغ شده است و درحالی که تیم‌ها یکی پس از دیگری درحال رونمایی از خریدهای جدیدشان هستند، بسیاری بازیکنان بازارگرمی‌هایشان با تکیه بر پیشنهادات سعودی ادامه دارد و در جدیدترین خبرها، اعلام شده منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن ازه حاضر است مبلغ 68 میلیون پوند به کریستال‌پالاس پرداخت کند.
نشریه میرر در همین رابطه، اشاره داشته جذب ازه از کریستال‌پالاس در شرایطی انجام خواهد شد که پپ گواردیولا او را به‌عنوان جانشین کوین دی‌بروینه می‌پندارد و ستاره بلژیکی در آستانه ترک منچسترسیتی به مقصد عربستان سعودی است.

استار اسپورت به این مهم اشاره داشته که باشگاه استون‌ویلا برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، می‌خواهد آمادو اونانا را از اورتون به خدمت بگیرد که این بازیکن برچسب 50 میلیون پوندی، همزمان با مشکلات اقتصادی باشگاه اورتون به خود دارد اما استون‌ویلا مانعی برای پرداخت این مبلغ نخواهد داشت و قرارداد او در ویلا پارک 5 ساله خواهد بود.

سان، به تمجید از عملکرد لنی یورو پرداخته و از تیتر «از این پس به او «یو ریو» بگویید!» استفاده برده است که می‌خواهد فصل آینده در کنار لیساندرو مارتینس، مهره قابل اطمینان تن‌هاخ برای یورش به سمت کورس قهرمانی باشد و خاطره کسب افتخارات توسط ریو فردیناند را زنده کند.

دیلی اکسپرس هم مصاحبه دن اشورث، مدیر ورزشی جدید منچستریونایتد را بازتاب داده که قرار است با همکاری اریک تن‌هاخ، منچستریونایتد را به دوران اوجش بازگردانند و اشورث گفته است: «تا زمانی که تیم به مسیر قهرمانی بازنگردد، استراحت در این مجموعه وجود نخواهد داشت».

اسپورت بارسلون مصاحبه سرشار از تمجید هانسی فلیک از بازیکنان و شرایط تیمش را منتشر کرده و کوریره دلوسپرت به تمجید از عملکرد مهدی طارمی پرداخته که در 2 بازی دوستانه با پیراهن اینتر، موفق شده 3 گل به ثمر برساند.

-

کوریره دلوسپرت همچنین اشاره داشته که ماراتن میان ناپولی و پاریس برای به سرانجام رساندن انتقال اوسیمن به مدت 48 ساعت آغاز خواهد شد و در شرایطی که پارتنوپی حاضر به تخفیف نیستند، پیشنهاد پاریس برای جذب ستاره نیجریایی 80 میلیون یورو بوده است.

گاتزتا دلوسپرت حضور مهدی طارمی را لذت دوچندان اینتر از بابت در اختیار داشتان یک بمب‌انداز اضافه توصیف کرده و اذعان داشته در نهایت انتقال سوله به رم نهایی شده و مبلغ مورد توافق دو باشگاه رم و یوونتوس 4+25 میلیون یورو است.

توتوسپرت هم شرایط خط حمله یوونتوس تحت هدایت موتا را بررسی کرده و نوشته است: «در شرایطی که درک متقابل میان دوشان ولاهوویچ و موتا به وجود آمده و طرفین از یکدیگر رضایت دارند، یوونتوس به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و باشگاه می‌خواهد یکی از مهاجمان ملی‌پوش ایتالیایی، رتگی یا راسپدوری را به تورین بکشاند».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...