football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه 24 ژوئیه؛ بایرن به انتظار پیشنهاد پاریس برای کیمیش!

۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰7 نظر
ترنت الکساندر آرنولد و کوین دی‌بروینه علاقه‌ای به ترک تیم‌هایشان نخواهند داشت.
به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های فوتبال المپیک از امروز آغاز شد و درحالی که این مسابقات با حضور 16 تیم ادامه خواهد یافت، در نهایت المپیک به انتظار معرفی قهرمانی پس از دو دوره به جز برزیل خواهد بود. برزیل جواز حضور در این مسابقات را به دست نیاورده و شانس هت‌تریک قهرمانی را از دست داده است.
امروز 8 دیدار هفته نخست دیدارهای المپیک مردان برگزار خواهد شد و زنان نیز از فردا وارد جدول مسابقات خواهند شد که تعداد 12 تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد. زنان ایالات متحده امیدوار به بازپس ستاندن تاج  تخت‌شان هستند و کانادا، امید به دفاع از عنوان قهرمانی دارد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
فوتبال مردان در المپیک پیشینه‌ای بیش از یک سده دارد اما فوتبال زنان در معتبرترین آوردگاه ورزشی، از المپیک 1996 در ایالات متحده آغاز شده که از همان دوره تیم زنان این کشور یکه‌تاز در تاریخ المپیک عنوان گرفته و 4 مرتبه مدال طلا را به نام خود زده است.
مارکا اسپانیا با لوئیس دلافوئنته، سرمربی قهرمان اروپا مصاحبه‌ای ترتیب داده که نوید آینده‌ای درخشان که در انتظار فوتبال اسپانیا است را داده و اسپورت بارسلون، با تیتر «فشار حداکثری برای جذب نیکو ویلیامز»، شرایط جذب این بازیکن را بررسی کرده است.

-

آ اس و اکیپ، هرکدام به نوبه خود به استقبال مصاف تیم‌های ملی فوتبال کشورشان در المپیک 2024 رفته‌اند که ابتدا اسپانیا مقابل ازبکستان به میدان می‌رود و سپس فرانسه مقابل ایالات متحده صف خواهد آراست. البته اسپانیا موفق به غلبه بر ازبکستان در نخستین دیدار شد.

-

بیلت فرانسه به علاقه پاری‌سن‌ژرمن برای جذب یوشوا کیمیش اشاره داشته و نوشته است: «اگر پیشنهاد مناسبی برای کیمیش از پاریس برسد، بایرن‌مونیخ اجازه خروج او را خواهد داد و تحت هیچ شرایطی مایل به از دست دادن این بازیکن به صورت رایگان در فصل آینده نخواهد بود. از قرارداد کیمیش تنها یک سال دیگر باقی مانده است.»

میرر و استار اسپورت هرکدام به نوبه خود علاقه پاری‌سن‌ژرمن به جذب جیدون سانچو را پوشش داده‌اند که منچستریونایتد برای به فروش رساندن ستاره مغضوب که فصل گذشته در ترکیب دورتموند خوش درخشید، کمینه 40 میلیون پوند را خواستار است.

-

سان اما از این بابت خبررسانی کرده که ترنت الکساندر آرنولد و کوین دی‌بروینه علاقه‌ای به ترک تیم‌هایشان نخواهند داشت و کوین تمایلی به ادامه فوتبالش در عربستان سعودی ندارد که صدالبته ممکن است تصمیمش در آینده تغییر کند.

-

-

گاتزتا دلوسپرت انقلاب فونسکا در خط دفاعی میلان را برجسته کرده و از طرف مقابل، کوریره دلوسپرت نهایی شدن انتقال کالافیوری به آرسنال را خبر رسانده است. به نقل از کوریره دلوسپرت، مبلغ این انتقال از بولونیا به آرسنال، 5+45 میلیون یورو خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری