football360 logo
360-club
360-club-icon

سرخ‌ها همچنان امیدوار به جذب ستاره مراکشی؛ مدافع اهل بولیوی آلترناتیو عطیه‌الله شد!

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵108 نظر
مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان درصدد آن هستند تا بتوانند جای خالی عبدالکریم حسن را با جذب مدافع چپ خارجی پر کنند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها بعد از کش‌وقوس‌های فراوان با جدایی عبدالکریم حسن موافقت کردند و این مدافع قطری در شرایطی به الوکره پیوست که سود چشمگیری نصیب سرخ‌پوشان پایتخت شد؛ به‌طوری‌که آن‌ها رضایت‌نامه عبدالکریم حسن را در قبال دریافت 1.3 میلیون دلار صادر کردند و همچنین پرسپولیسی‌ها امکان برپایی اردوی یک‌هفته‌ای در فصل زمستان در کمپ الوکره را دارند و در صورت قهرمانی این تیم در لیگ ستارگان، 140 هزار  دلار دیگر هم نصیب سرخ‌پوشان پایتخت خواهد شد.

مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به فروش عبدالکریم حسن و جدایی علی نعمتی، درصدد آن هستند تا سمت چپ خط دفاعی خود را تقویت کنند و در این مسیر، اولویت پرسپولیسی‌ها جذب مدافع چپ خارجی است. در روزهای گذشته اسامی مختلفی به میان آمده اما به نظر می‌رسد که همچنان اولویت اصلی سرخ‌پوشان پایتخت، توافق با یحیی عطیه‌الله است و پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند تا این مدافع چپ مراکشی را به خدمت بگیرند.

رقابت تنگاتنگ پرسپولیسی‌ها با الاهلی مصر!

یحیی عطیه‌الله با وجود آنکه با باشگاه سوچی روسیه قرارداد دارد، به دنبال جدایی از جمع بازیکنان این تیم است و مدیران باشگاه روسی هم تایید کرده‌اند که مذاکرات برای فروش یحیی عطیه‌الله آغاز شده است. پرسپولیسی‌ها در شرایطی به دنبال جذب این مدافع چپ مراکشی هستند که خوان کارلوس گاریدو تجربه همکاری با او را در دوران حضورش در فوتبال باشگاهی مراکش دارد و براساس همین شناخت، گاریدو به دنبال استخدام عطیه‌الله در تیم پرسپولیس است.

سرخ‌پوشان پایتخت البته در مسیر جذب مدافع مراکشی بی‌رقیب نیستند و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی برای یحیی عطیه‌الله از سوی باشگاه الاهلی مصر هم مطرح شده است. گفته می‌شود که پرسپولیسی‌ها قصد دارند حدود 1.2 میلیون دلار برای خرید یحیی عطیه‌الله هزینه کنند و براساس بودجه در نظر گرفته‌شده، مذاکرات در حال انجام است و در روزهای گذشته، بحث انتقال قرضی او به جمع سرخ‌پوشان پایتخت هم به میان آمده که همچنان رایزنی‌ها ادامه دارد و سرنوشت حضور عطیه‌الله در پرسپولیس نامشخص است.

پای مارسلو هم به ماجرا باز شد!

مدیران باشگاه پرسپولیس در مسیر تقویت سمت چپ خط دفاعی تیم‌شان صرفاً یک بازیکن را زیرنظر ندارند؛ به‌طوری‌که در کنار یحیی عطیه‌الله، سرخ‌پوشان پایتخت با توجه به فهرست اعلام‌شده از سوی خوان کارلوس گاریدو، در حال رایزنی با مارسلو سوارز هم هستند و مدافع چپ اهل کشور بولیوی که جزو بازیکنان ملی‌پوش این کشور هم محسوب می‌شود، در تیررس سرخ‌پوشان پایتخت قرار گرفته و گفته می‌شود در صورت عدم توافق با عطیه‌الله، قرارداد همکاری با مارسلو سوارز نهایی خواهد شد.

مارسلو سوارزِ 22 ساله در دوران فوتبال خود همواره در رقابت‌های باشگاهی بولیوی به میدان رفته و در تورنمنت‌های مهمی مانند لیبرتادورس هم تجربه بازی دارد. جالب آنکه او در کوپاآمریکا 2024 هم عضوی از تیم ملی بولیوی بود و در 2 مسابقه در مرحله گروهی برای تیمش به میدان رفت و 10 بازی ملی در کارنامه او دیده می‌شود. گفته می‌شود انتقال مدافع اهل کشور بولیوی حدود یک میلیون دلار برای پرسپولیسی‌ها هزینه خواهد داشت و سرخ‌پوشان پایتخت در حال بررسی شرایط هستند تا طی روزهای آینده از میان یحیی عطیه‌الله و مارسلو سوارز، گزینه نهایی را انتخاب و تکلیف سمت چپ خط دفاعی خود را مشخص کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری