football360 logo
360-club
360-club-icon

بند فسخ‌ مدت‌دار به نفع لورکوزن؛ خواستگاران در صف طولانی

04 مرداد 1403 ساعت 12:1828 نظر
شرایط برای انتقال جرمی فریمپونگ به کلی تغییر کرده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، بند فسخ 40 میلیون یورویی قرارداد جرمی فریمپونگ بازیکن بایرلورکوزن اکنون به پایان رسیده اما ممکن است جدایی از بوندس‌لیگا همچنان امکان‌پذیر باشد.

 فریمپونگ در لورکوزن در یک فصل تاریخی عملکرد درخشانی داشت و در 47 بازی 14 گل به ثمر رساند و در عین حال نقشی حیاتی در کمک به تیم ژابی آلونسو برای کسب اولین قهرمانی بوندس‌لیگا داشت. با این نمایش درخشان، او در فصل نقل و انتقالات مشتریان پروپاقرصی دارد.

حالا همه چیز در کنترل لورکوزن است

این بازیکن 23 ساله از آکادمی منچسترسیتی فارغ شده و می‌تواند برای بازی در لیگ برتر به انگلیس بازگردد. همچنین لیورپول و رئال مادرید نیم نگاهی به این بازیکن دارند، در حالی که 90min مدعی شده منچستریونایتد، سیتی و بارسلونا مشتریان بالقوه ستاره هلندی هستند.

طبق گزارش نشریه آلمانی بیلد، بند فسخ 40 میلیون یورویی فریمپونگ در تابستان منقضی شده  اما این لزوما به معنای انتقال به خارج از بوندس‌لیگا نیست. لورکوزن کاملاً کنترل آینده ستاره خود را در دست دارد و می تواند بر اساس شرایط خود مذاکره کند. مدیران فینالیست شکست خورده لیگ اروپا ممکن است تصمیم بگیرند فریمپونگ را در فصل آینده حفظ کنند؛ به این امید که ارزش او در 12 ماه آینده افزایش یابد اما آنها همچنین می‌توانند به دنبال پول نقد باشند و این درآمد را برای خریدهای جدید خرج کنند.

دوئل منچستریونایتد و لیورپول

لیورپول با سرمربی جدیدش آرنه اسلات، هنوز می تواند قبل از پایان تابستان برای جذب این بازیکن 23 ساله اقدام کند. قرمزها هنوز هیچ خرید جدیدی را تایید نکرده‌اند اما فریمپونگ را به عنوان جایگزینی بالقوه برای ترنت الکساندر آرنولد می‌دانند.

 منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی بسیار فعال بوده و قبلا جذب جاشوا زیرکی و لنی یورو را نهایی کرده و  امکان دارد به یک مدافع راست جدید نیاز داشته باشد زیرا ممکن است در تابستان امسال حکم جدایی آرون وان بیساکا را صادر کند. وستهام یونایتد  در میان مشتریان او قرار دارد.

پپ به دنبال جانشین واکر

سیتی، قهرمان لیگ برتر، می‌تواند به دنبال بازگرداندن فریمپونگ به باشگاه باشد زیرا در پی جانشین بلندمدت برای کایل واکر هستند. مذاکرات داخلی قبلاً برای این منظور انجام شده و گویا فریمپونگ با مدیران من‌سیتی به توافق شخصی رسیده؛ اگر چه باید دید آیا واکر که ۲ سال از قراردادش باقی مانده، پیشنهاد از عربستان را جدی می‌گیرد و از جمع شاگردان پپ جدا می‌شود یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...