football360 logo
360-club
360-club-icon

وضعیت پیچیده دروازه‌بان‌ها در تیم‌های مدعی؛ معمای شماره یک!

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰167 نظر
در فاصله ۲۱ روز مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر، هنوز تکلیف اکثر دروازه‌بانان تیم‌های لیگ نامشخص است.

به گزارش فوتبال 360، روز قبل هوادار، مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی فصل جدید معرفی کرد تا تکلیف هر ۱۶ نیمکت تیم‌های لیگ ۲۴ مشخص شود. با اینکه تمرینات پیش‌فصل همه تیم‌ها برای فصل جدید آغاز شده، اما همچنان وضعیت دروازه‌بان‌های اکثر تیم‌ها نامشخص است. بخش پررنگی از این بلاتکلیفی‌ها به تصمیم جنجالی بیرانوند مبنی بر فسخ قرارداد با پرسپولیس مربوط می‌شود.

بیرانوند و خطر محرومیت

علیرضا بیرانوند پس از ثبت قرارداد با تراکتور، با شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس مبنی بر فسخ غیرقانونی مواجه شده و تکلیف او برای فصل آینده مشخص نیست.

جدایی تکراری حقیقی به خاطر حضور رحمتی

مهدی رحمتی برای دومین فصل پیاپی، هدایت تیمی را به عهده گرفته که علیرضا حقیقی دروازه‌بانش بود تا حقیقی پس از نساجی، از هوادار هم جدا شود.

شماره یک پرسپولیس یا گل‌گهر؟

از محمدرضا اخباری به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس نام برده می‌شود تا هنوز تکلیف شماره یک پرسپولیس و گل‌گهر هم مشخص نشده باشد.

بلاتکلیفی شماره یک تراکتور 

با توجه به نگرانی تراکتور مبنی بر محرومیت علیرضا بیرانوند، این باشگاه هنوز تکلیف حسین پورحمیدی، دروازه اصلی فصل قبلش را مشخص نکرده و ادامه همکاری با او همچنان مبهم است.

رقابت حسینی با یک دروازه‌بان بوسنیایی؟

شنیده شده که استقلال با یک دروازه‌بان بوسنیایی پیش‌قرارداد امضا کرده که نکونام مخالف حضور او بوده. مشخص نیست اگر آبی‌ها مجبور شوند برای فصل جدید نام او را در لیست قرار دهند، حسینی، کاپیتان تیم چه تصمیمی می‌گیرد.

ذخیره حسینی هم جدا می‌شود 

چه در صورت اضافه شدن دروازه‌بان بوسنیایی به استقلال و چه در صورت نیامدن او، محمدرضا خالدآبادی تصمیمش را برای جدایی از استقلال گرفته و آلومینیوم اراک مشتری دست به نقد او است.

دقیقی، شماره یک شمس‌آذر را با خود برد

علیرضا جعفرپور هم برای گذراندن دوران سربازی، همراه با سعید دقیقی به ملوان رفته تا وضعیت شماره یک شمس‌آذر هم نامشخص باشد؛ هر چند گفته می‌شود که شمس‌آذری‌ها با محمدامین رضایی، دروازه‌بان فصل گذشته مس کرمان به توافق رسیده‌اند.

فروزان رکورد جابه‌جایی را می‌زند؟

از اصفهان شنیده شده محمد ربیعی علاقه‌ای به ادامه همکاری با محسن فروزان ندارد و سراغ داود نوشی‌صوفیانی رفته است. محسن فروزان با حضور در ۱۱ تیم منحصربه‌فرد مختلف رکورددار تاریخ لیگ برتر است و در صورت پیوستن به تیم جدید می‌تواند این رکورد خود را ارتقا دهد.

خوزستان چشم‌انتظار دروازه‌بان جدید 

شنیده شده پس از عملکرد نه‌چندان موفق دروازه‌بان‌های فصل قبل استقلال خوزستان، این باشگاه مذاکراتی با اُویس عزیز، دروازه‌بان افغانستانی با تابعیت دانمارکی داشته است.

لرستان هم برزیلی شد 

خیبر خرم‌آباد پس از صعود به لیگ برتر، تونی فریتاس باتیستا، دروازه‌بان ۳۱ ساله برزیلی را جذب کرد تا وضعیت کوروش ملکی، شماره یک این تیم هم نامعلوم باشد.

دروازه‌بان پرسپولیس به اراک برنمی‌گردد 

احمد گوهری پس از پایان قرارداد قرضی با آلومینیوم، به تمرینات پرسپولیس برگشته و حالا نه تکلیف او مشخص است و نه شماره یک آلومینیوم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری