football360 logo
360-club
360-club-icon

فلیک: شور و اشتیاق را در تیم احساس می‌کنم / لاپورتا: فلیک فرد مناسبی برای بارسلونا است

05 مرداد 1403 ساعت 00:5150 نظر
معارفه هانسی فلیک رسما انجام شد.

به گزارش فوتبال 360، معارفه هانسی فلیک سرمربی جدید بارسلونا امروز رسما انجام شد. او در این مراسم از تلاش به عنوان عامل مهم موفقیت نام برد و نقش لاماسیا را بسیار موثر عنوان کرد.

شروع کار

پس از شروع کار با تیم و آغاز تمرینات از چند روز پیش، در روز پنجشنبه فلیک رسما به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی شد. این مربی آلمانی با همراهی خوان لاپورتا رئیس بارسلونا و پس زمینه‌ای بزرگ با شعار خوش آمدید، مقابل بیش از صد روزنامه‌نگار از 74 رسانه مختلف حضور پیدا کرد. 

این معارفه با سخنان لاپورتا آغاز شد که با تمجید از شخصیت هانسی فلیک سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا گفت: «او به دلیل علاقه به تلاش، نظم و انضباط و اعتماد به فلسفه باشگاه، فرد ایده‌آلی برای هدایت تیم اصلی محسوب می‌شود. او فرد مناسبی است که ما را رو به جلو هدایت می‌کند.» لاپورتا همچنین از مربی سابق باشگاه یعنی ژاوی  به خاطر دستاوردهایش در تیم تشکر کرد.

لاماسیا برای فلیک مهم است

فلیک در بخشی از سخنان خود از نقش لاماسیا در تیم گفت: «من واقعا از نقش لاماسیا سپاسگزارم. بازیکنان جوان شگفت انگیزی داریم که حاضرند هرچه دارند برای باشگاه بدهند.‌می‌خواهم فضای ایده‌آلی را برای پیشرفت این جوانان ایجاد کنم. آن‌ها دارای کیفیت بالایی هستند.

او در ادامه سخنان خود از تلاش همه کسانی که عضوی از بارسلونا هستند، سپاسگزاری کرد و گفت: «احساس می‌کنم این یک باشگاه شگفت انگیز است و در آن شور و اشتیاق زیادی وجود دارد. این اشتیاق را هر روز احساس می‌کنم و این احساس را دوست دارم.»

از لاماسیا، صحبت‌ها به یوهان کرایف و پپ گواردیولا کشیده شد. او گفت: «ایده من درباره سبک بازی کردن بارسلونا از آنچه در دوران کرایف و گواردیولا دیده می‌شد، دور نیست. می‌خواهم تیمی همیشه فعال داشته باشم، خوب بازی کنیم و همه ببینند تمام بازیکنان برای تیم همه تلاش خود را صرف می‌کنند.»

فلیک بر اهمیت کار و تلاش بسیار، تاکید زیادی داشت. او گفت: «در تمرینات ما به شدت کار خواهیم کرد. باید در آن جلسات صددرصد تلاش کنیم تا بتوانیم در زمین قدرتمان را نشان دهیم.» این موضوع در جلسات تمرینی اخیر و پیش از حضور تیم در آمریکا، دیده شده است.

او درباره تور پیش فصل گفت: «ما 30 یا 31 بازیکن را به تور خواهیم برد. می‌خواهیم همه آنها را زیر نظر داشته باشیم. در هر پست بازیکنان زیادی داریم و می‌توانیم انتخاب کنیم. وضعیت بارسلونا برای پیشرفت بازیکنان فوق العاده است. همه باید تلاش خود را برای رسیدن به هدف نشان دهند. روی جنبه‌های فیزیکی و تاکتیکی کار می‌کنیم و باید از بسیاری جهات پیشرفت کنیم. می‌خواهیم تیمی با دفاع مستحکم بسازیم.»

سرمربی بارسلونا در حین سخنان خود درباره بازیکنان تیم به نام‌هایی مثل لامینه یامال اشاره کرد و گفت: «او در یورو 2024 سطح فوق العاده‌ای از خود نشان داد. با این وجود بازیکنان بزرگ باید به کار خود ادامه دهند و تلاش کنند. یامال لحظات بسیار خوبی را برای ما رقم خواهد زد.»

گاوی، فرانکی دی یونگ، رونالد آرائوخو و آنسو فاتی مصدوم هم از سوی مربی مورد تشویق قرار گرفتند. 

پس از صحبت درباره این موضوع، فلیک خندان در کنار لاپورتا، رافا یوسته و دکو با پیراهن جدید بارسلونا با یکدیگر عکس گرفتند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...