football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 25 ژوئیه؛ وارژانتین!

04 مرداد 1403 ساعت 18:44
بن وایت مشکلی برای بازگشت به ترکیب تیم ملی انگلیس نخواهد داشت.
به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های فوتبال در المپیک 2024 پاریس آغاز شده و درحالی که هفته نخست دیدارهای رده مردان به انجام رسید و حاشیه بسیار داشت، فوتبال در رده زنان از امروز آغاز خواهد شد و 12 تیم برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد.
روز گذشته آرژانتین در یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای تاریخ المپیک مقابل مراکش بازی را واگذار کرد و حواشی این دیدار هنوز ادامه دارد اما در دیگر دیدارهای حساس، اسپانیا از سد ازبکستان گذشت و ژاپن و فرانسه قاطعانه به‌ترتیب از سد تیم‌های پاراگوئه و ایالات متحده گذشتند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
آغاز دیدارهای فوتبال مردان در المپیک 2024 جدی‌ترین حاشیه را در مصاف آرژانتین و مراکش تجربه کرد و درحالی که بازی با تاخیر چشم‌گیر مواجه شده بود، پس از خروج تیم‌ها از زمین داور مسابقه حکم به مردود اعلام شدن گل آرژانتین داد و در نهایت مراکش فاتح عجیب‌ترین دیدار تاریخ این مسابقات شد.
در رده زنان نیز حواشی عجیبی به چشم آمده و در جدیدترین خبرها، مشخص شده مربی یکی از تیم‌ها با کوادکوپتر کنترل از راه دور، تمرینات حریف را زیر نظر داشته و مشغول به جاسوسی از تمرین بوده است. نشریه سان در همین رابطه تیتر «وارژانتین» را استفاده کرده و نوشته است: «بازیکنان آرژانتین و کادر فنی تیم از عملکرد کمک‌داوران ویدیویی از بابت دزدی بزرگ از آنها شاکی هستند.»

میرر خبر از بازگشت بن وایت به ترکیب تیم ملی انگلیس پس از خروج ساوت‌گیت داده و نوشته است: «مهاجم آرسنال به ترکیب تیم ملی بازخواهد گشت تا پاشنه آشیل تیم در یورو 2024، ترمیم شود».

مارکا اسپانیا وقایع حاشیه‌برانگیز فوتبال المپیک در روز نخست برگزاری مسابقات به میزبانی پاریس را بازتاب داده و درحالی که آ اس به پیروزی تیم ملی فوتبال کشور مقابل ازبکستان واکنش داشته است، اسپورت بارسلون خبر از مصدومیت دوباره آنسو فاتی داده است.

-

-

اسپورت اما در ادامه نوشته هانسی فلیک به تمجید از بازیکن جوان بارسلونا پرداخته و قصد دارد نقش اصلی در پروژه جدید به میزبانی کاتالونیا را به ستاره جوان تیمش بدهد که قادر است هم در پست شماره 9 به میدان برود و هم نقش وینگر را برای تیم تحت هدایت سرمربی آلمانی بازی کند.

کیکر آلمان یادداشتی با محتوای درگیری داخلی دوباره در سطح کلان مدیریتی باشگاه اشتوتگارت پس از سال 2019 منتشر کرده و از آینده تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته بوندسلیگا که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود، ابراز نگرانی کرده است.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت خبر از آغاز پروژه ساخت استادیوم جدید برای باشگاه رم داده و در بخش دیگر اشاره داشته است «یوونتوسِ لوکس» به‌زودی آخرین تلاش‌ها برای به خدمت گرفتن تودیبو و کوپمینرس را به کار خواهد گرفت تا موتا ترکیبی خیره‌کننده برای آغاز عصر جدید یوونتوس در اختیار داشته باشد.

کوریره دلوسپرت به خدمت گرفتن ماتیاس سوله توسط رم با مبلغی به ارزش 4+26 میلیون یورو را بازتاب داده و نوشته است: «سوله سرانجام به خواسته‌اش رسید!»

توتوسپرت نوشته است: «آتالانتا هنوز به خروج کوپمینرس رضایت نداده و یوونتوس در انتظار این بازیکن نخواهد بود. بیانکونری گزینه جایگزین برای بازیکن هلندی را پیدا کرده و در صورت ادامه کشکمکش‌ها با آتالانتا، به سراغ جذب جونتولاتا خواهند رفت!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...