football360 logo
360-club
360-club-icon

رونمایی رسمی از قرارداد جدید رضاوند با استقلال؛ یار محبوب نکونام هم ماندنی شد

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵431 نظر
آرش رضاوند با امضای قراردادی یک‌ساله در جمع آبی‌پوشان پایتخت ماند و در فصل پیش‌رو در جمع شاگردان جواد نکونام کار خود را پیش می‌برد.

به گزارش فوتبال 360، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فقط صالح حردانی را رسماً از دست داده و رضا میرزایی هم که فصل گذشته نامش از فهرست آبی‌ها خارج شده بود، برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان بندرانزلی پیوسته است. با این وجود در نقطه مقابل، شرایط فهرست ورودی استقلالی‌ها متفاوت بوده و آن‌ها توانسته‌اند طی روزهای گذشته با سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی، آلمدین زیلیکیچ و البته ودران کیوسفسکی به توافق برسند.

آبی‌ها در کنار جذب بازیکنان جدید، در روزهای اخیر با ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهرداد محمدی و زبیر نیک‌نفس هم برای ادامه همکاری به توافق رسیدند؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شد جلالی بعد از تمدید قرارداد سرباز خواهد شد اما او از طریق قانون کفالت، معافیت خود را دریافت کرد و در جمع استقلالی‌ها ماندنی شد. در میان بازیکنان بلاتکلیف استقلال، آرش رضاوند شاخص‌ترین چهره‌ای بود که آینده کاری‌اش در جمع آبی‌پوشان پایتخت نامعلوم بود.

در انتظار ششمین فصل حضور رضاوند در استقلال

رضاوند که پیش از شروع لیگ نوزدهم از سایپا جدا شد و به استقلال پیوست، به جز مقطع کوتاهی در لیگ بیست‌ویکم که به صورت قرضی به فولاد خوزستان پیوست، در طول سالیان اخیر همواره در تیم استقلال کار خود را پیش برده است. در حالی‌که در فضای هواداری نسبت به تمدید قرارداد آرش رضاوند موضع‌گیری‌هایی وجود داشت، سرانجام ماندن این هافبک باتجربه در جمع آبی‌پوشان پایتخت رسمی و باشگاه استقلال خبر ادامه همکاری با آرش رضاوند را رسماً اعلام کرد.

حمله آرش به رکورد 200 بازی برای آبی‌ها

آرش رضاوند در طول سالیان گذشته 150 بازی برای استقلال انجام داده و 6 گل و 16 پاس گل در کارنامه‌اش دیده می‌شود و یک قهرمانی در سوپرجام، ماحصل دوران حضور او در جمع آبی‌پوشان پایتخت بوده است. براساس توافقات انجام شده، رضاوند با امضای قراردادی یک‌ساله به کارش در استقلال ادامه خواهد داد و جالب آنکه در روزهای اخیر او در تمرینات آبی‌ها حضور داشت و حتی امروز در بازی دوستانه هم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد اما دقایقی قبل بود که خبر تمدید قراردادش رسماً اعلام شد تا بعد از جلالی، سهرابیان، چشمی، محمدی و نیک‌نفس، آرش رضاوند ششمین بازیکنی باشد که قراردادش با آبی‌پوشان را تمدید می‌کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری