football360 logo
360-club
360-club-icon

جنگ ستارگان در خط حمله سپاهان؛ ترسناک و زهردار در غیاب آقای گل

05 مرداد 1403 ساعت 11:30114 نظر
با وجود جداشدن شهریار مغانلو، جذب ستاره‌های جدید باعث شده تا سیمای خط آتش سپاهان همچنان زهردار و البته جذاب باشد.

به گزارش فوتبال 360، سپاهان در فصل گذشته عملکردی درخشان در فاز تهاجمی داشت و فقط در لیگ برتر، طلایی‌پوشان اصفهانی موفق به‌ثبت 53 گل در 30 مسابقه شدند؛ آن‌هم در حالی‌که در جام حذفی هم سپاهانی‌ها 10 گل در 5 مسابقه به‌ثمر رساندند و در لیگ قهرمانان آسیا هم 18 گل در کارنامه سپاهانی‌ها در طول 7 مسابقه به چشم می‌خورد تا فصل برای شاگردان ژوزه مورایس با ثبت 81 گل در 42 مسابقه به پایان رسیده باشد که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود.

شهریار مغانلو و رامین رضاییان در ثبت این آمار درخشان نقش پررنگی داشتند و حالا هر 2 بازیکن جایی در فهرست سپاهان برای فصل جدید ندارند. تصور می‌شد جدایی ستاره‌ای مانند شهریار مغانلو که در 2 فصل اخیر موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر شد، از بار تهاجمی سپاهانی‌ها به طور چشمگیری بکاهد اما عملکرد موفق طلایی‌پوشان در بازار تابستانه معادلات را تغییر داده است؛ به‌طوری‌که ژوزه مورایس حالا برای انتخاب مهاجم هدف تیم خود چالش شیرینی دارد و ستاره‌های آماده‌ای مقابل خود قد علم کرده‌اند.

کاوه در بهترین فرم ممکن

کاوه رضایی با وجود آنکه در بخش مهمی از فصل در ترکیب اصلی سپاهان جایی نداشت اما کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشت؛ به‌طوری‌که 5 گل و 4 پاس گل در کارنامه این ستاره باتجربه در فصل گذشته لیگ برتر به چشم می‌خورد و او یک‌بار هم در جام حذفی موفق به گلزنی شد. رضاییِ باتجربه در حال حاضر آماده‌ترین بازیکن اردوی سپاهان است؛ چرا که او در 3 بازی دوستانه اخیر طلایی‌پوشان در ترکیه توانسته 2 گل بزند و امیدوار است که بتواند در فصل پیش‌رو در قامت جانشین شهریار مغانلو در خط حمله سپاهان بدرخشد.

اسدی آماده بازگشتی قدرتمندانه

رضا اسدی در طول 2 فصل اخیر که تغییر پست داده و در فاز تهاجمی به میدان می‌رود، همواره یکی از کاندیداهای کسب عنوان آقای گلی بوده اما نتوانسته به این مهم دست پیدا کند. اسدی در فصل گذشته 10 بار در ترکیب طلایی‌پوشان در لیگ برتر در قامت گلزن درخشید اما روند پرفرازوفرود او در نیم‌فصل دوم، ستاره سپاهان را از کفش طلا دور کرد. اسدی که در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم 3 گل زد، حالا امیدوار است که در فصل پیش‌رو بتواند در پست مهاجم هدف در قامت جانشین شهریار مغانلو به کار گرفته شود و با درخشش در خط حمله سپاهان، در مسیر تحقق رویای خود که کسب کفش طلای رقابت‌های لیگ برتر است، گام بردارد.

آقایی‌پور در سودای خلق یک شگفتی

جواد آقایی‌پور فصل گذشته نقش اصلی را در مسیر ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر ایفا کرد و موفق شد برای این تیم 9 گل به‌ثمر برساند و 3 بار هم در قامت گل‌ساز در ترکیب آبی‌پوشان اهوازی درخشید. عملکرد درخشان آقایی‌پور در اهواز سبب شد تا او به یکی از چهره‌های ویژه بازار تابستانه تبدیل شود و حالا این مهاجم جوان و آینده‌دار در فهرست سپاهان است و امید زیادی دارد که زیرنظر ژوزه مورایس بتواند بیش از پیش شکوفا شود و در خط حمله سپاهان روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

لیموچی و محبی هم در دسترس هستند!

سپاهانی‌ها در کنار حفظ کاوه رضایی و رضا اسدی و توافق با جواد آقایی‌پور، موفق به جذب مهدی لیموچی و محمدمهدی محبی هم شده‌اند. لیموچی فصل گذشته در لیگ برتر و جام حذفی موفق به‌ثبت 6 گل و 8 پاس گل شد و حالا حضور او بدون‌شک می‌تواند بار تهاجمی سپاهان را افزایش دهد. ضمن آنکه محمدمهدی محبی هم در مس رفسنجان روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و با ثبت 5 گل و 5 پاس گل در لیگ برتر و جام حذفی، روی 10 گل تیمش موثر بود. جالب آنکه در کنار لیموچی و محبی، رضا شکاری هم در سپاهان ماندنی شده تا با وجود جدایی شهریار مغانلو، همچنان طلایی‌پوشان اصفهانی خط حمله زهردار و پرستاره‌ای را داشته باشند که باید دید در فصل پیش‌رو چه عملکردی از خود به جای می‌گذارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...