football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، جمعه 26 ژوئیه؛ نه به کاپیتانی برونو!

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷8 نظر
یوونتوس پیشنهادش برای جذب کوپمینرس را از 48 میلیون یورو افزایش نخواهد داد.
به گزارش فوتبال 360، فوتبال المپیک 2024 در رده زنان نیز آغاز شد و در نخستین شب برگزاری بازی‌ها، آلمان، ایالات متحده، کانادا، فرانسه، برزیل و اسپانیا تیم‌های برنده بودند و قاطع‌ترین پیروزی‌ها در گروه دوم توسط آلمان و ایالات متحده به ثبت رسید. دو تیمی که یکشنبه شب مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و تیم پیروز میدان، می‌تواند روانه دور حذفی شود.
در دیگر دیدار حساس هفته آینده، ژاپن و برزیل به مصاف هم خواهند رفت که نماینده آسیا برای زنده ماندن امیدهایش به‌دنبال قبول شکست مقابل قهرمان جهان، چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل برزیل ندارد و سامورایی‌ها نمی‌خواهند به‌عنوان یکی از برترین تیم‌های رتبه سوم به دور حذفی راه یافته و قرعه‌ای سخت‌تر در مسیر تاریخ‌سازی نصیبشان شود.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در رده مردان، فوتبال المپیک در روز نخست شاهد شکست آرژانتین بود اما هفته دوم از فردا آغاز خواهد شد و آلبی سلسته برای اعاده حیثیت در این تورنمنت، باید مقابل عراق به میدان بروند که موفق به شکست اوکراین در هفته نخست شده بود و با درخشش ایمن حسین، آماده برای تاریخ‌سازی در این مسابقات است.
نشریه میرر به استقبال مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک پاریس 2024 رفته و در بخش دیگر انتقاد پیشکسوت لیورپول به شخصیت برونو فرناندش را بازتاب داده که معتقد است او شایستگی رهبری شیاطین سرخ را ندارد. استار اسپورت نیز در همین رابطه تیتر «نه به برونو» را استفاده کرده است.

-

اسپورت بارسلون به مراسم معارفه رسمی هانسی فلیک به‌عنوان سرمربی بارسلونا واکنش نشان داده و صحبت‌های این سرمربی آلمانی را بازتاب داده است.

آ اس برتری تیم زنان اسپانیا مقابل ژاپن در نخستین گام از مسابقات المپیک را روایت کرده و گاتزتا دلوسپرت با تیتر «فرار طلایی» به استقبال المپیک پاریس رفته که برای ورزشکاران ایتالیایی در این مسابقات آرزوی موفقیت دارد.

-

کوریره دلوسپرت اشاره داشته یوونتوس پیشنهادش برای جذب کوپمینرس را از 48 میلیون یورو افزایش نخواهد داد و در جدیدترین تصمیم، این باشگاه خواهان به خدمت گرفتن قرضی جیدون سانچو بوده است که ظاهراً در منچستریونایتد بار دیگر سرمربی خواهان او نیست.

این نشریه همچنین تمایل دروسی به جذب آرتم دووبیک را بازتاب داده و اوضاع نقل‌وانتقالات اینتر در فصل آینده را بررسیده که این باشگاه با اتمام قرارداد 3 بازیکن از جمله دارمیان، دی‌فرای و دومفریز در تابستان 2025 مواجه خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری