football360 logo
360-club
360-club-icon

مشکلات آنچلوتی در دفاع؛ دژ مستحکم اما بی‌دفاع پادشاه

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹34 نظر
رئال مادرید باید یک مدافع میانی برای فصل جدید به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبال 360، بحران مصدومیت یکی از مشکلات اساسی رئال مادرید در فصل گذشته بود که کارلو آنچلوتی سرمربی این تیم را ناچار به ابداع راه حل‌هایی خلاقانه برای مقابله کرد. مصدومیت ادر میلیتائو، تیبو کورتوا و داوید آلابا در ابتدای فصل پیش، مشکلات بسیاری را برای این تیم ایجاد کرد. اکنون کورتوا و میلیتائو از بند مصدومیت رها شده‌اند، با این وجود روند بهبود آلابا کندتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد، پیش رفته است.

روند کند بهبودی آلابا

به نقل از نشریه اسپورت، روند بهبودی آلابا زمانبر شده و به نظر می‌رسد او دیرتر از آنچه تصور می‌شد به میادین بازمی‌گردد. آلابا از دسامبر سال گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی از ترکیب دور بود و گفته می‌شد تا ماه آینده قادر است به ترکیب بازگردد، با این وجود به نظر می‌رسد امید برای بازگشت او در ماه آینده کمرنگ شده. با توجه به روند کند بهبود این بازیکن، علامت سوال‌هایی درباره دفاع رئال مادرید در فصل آینده به وجود آمده. رئال مادرید بخش هجومی خود را با خرید بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و اندریک، تقویت کرده؛ هر چند مشکلاتی در دفاع این تیم همچنان به چشم می‌خورد.

خرید بازیکن جدید 

پس از جدایی ناچو، انتقال رافا مارین به ناپولی و ربودن لنی یورو از رئال مادرید توسط منچستریونایتد، لوس بلانکوس اکنون ۳ مدافع میانی ثابت به نام‌های ادر میلیتائو، آنتونیو رودیگر و خسوس وایخو را در اختیار دارد. اورلین شوامنی فصل گذشته با حضور در پست مدافع، قابلیت‌های خود را در این بخش از زمین به منصه ظهور گذاشت، با این وجود عمدتا در نقش هافبک به کار گرفته می‌شود و در این پست به خصوص در یورو 2024، نمایش خوبی داشت. به همین دلیل، رئال مادرید برای جلوگیری از مشکلات فصل گذشته، باید برای خرید یک مدافع اقدام کند. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری