football360 logo
360-club
360-club-icon

تداوم ناتوانی اقتصادی بارسا؛ وضعیت عجیب اولمو

۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰66 نظر
با گذشت 2 بازی از آغاز لالیگا، دنی اولمو همچنان نمی‌تواند در ترکیب بارسا به میدان برود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، چهره درهم دنی اولمو، پیش از آغاز دیدار بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو گویای وضعیت عجیب و غریب ستاره تیم ملی اسپانیا در ترکیب بارسلونا است. این بازیکن جوان و وکلای او از شرایط موجود و عدم ثبت نام اولمو در لیست لالیگایی بارسا نگران هستند.

مانعی به نام وضعیت پیچیده اقتصادی
رسانه «آس» بعدازظهر یکشنبه با انتشار مطلبی اختصاصی در این مورد ادعا کرد وکلای دنی اولمو از وضعیت فعلی این بازیکن در ترکیب بارسلونا ابراز نگرانی کرده‌اند. با گذشت 2 هفته از آغاز لالیگا و از راه رسیدن بازی سوم در سه‌شنبه پیش رو، مسئولان بارسلونا هنوز موفق نشده‌اند نام دنی اولمو را در لالیگا ثبت کنند.خوان لاپورتا و دکو راه سختی را در ادامه کار در پیش دارند. ایلکای گوندوغان ستاره ترک‌تبار و آلمانی بارسا که از این تیم جدا و به تیم سابق خود منچسترسیتی پیوست در بین بازیکنان با بیشترین دستمزد دریافتی قرار داشت و پیش بینی می‌شد جدایی او بتواند تراز مالی بارسلونا را بهبود ببخشد. گوندوغان با وضعیت ناراحت کننده‌ای جمع آبی و اناری‌ها را ترک کرد و با بخشیدن حق و حقوق ۲ فصل آینده خود در این تیم، کمک ویژه دیگری به بارسایی‌ها کرد اما تمام این شرایط برای تراز شدن وضعیت مالی تیم در میزان کل حقوق پرداختی و رعایت فیرپلی مالی کافی نبوده است.

مرحله بعدی، مشخص کردن شرایط کلمنت لنگله، میکا فایه و ویتور روکه است. کلمنت لنگله مشتری به نام اتلتیکومادرید دارد اما مادریدی‌ها هنوز درخواست رسمی خود را برای به خدمت گرفتن این مدافع فرانسوی ارائه نکرده‌اند و آبی و اناری‌ها باید برای این اتفاق دست به دعا باشند تا در صورت نهایی شدن، کمی تراز مالی بهتری را تجربه کنند. مورد ویتور روکه برای بارسلونا هر روز عجیب‌تر پیش می‌رود. به گفته رسانه‌های اسپانیا این پدیده برزیلی در بارسلونا نتوانست فرصتی برای عرض اندام داشته باشد اما حالا در رادار رئال بتیس قرار دارد اما نام این بازیکن هم در لیست لالیگایی بارسا به ثبت نرسیده و طبیعتا قرض دادن یا فروش او نمی‌تواند کمکی به ورود نام اولمو به لیست نهایی کند. در مورد میکا فایه هم شرایط مشابه به نظر می‌رسد. بارسایی‌ها، او را با مبلغی به ارزش یک و نیم میلیون یورو خریدید و به ارزش بیش از 10 میلیون یورو به رِن فرانسه فروختند اما چون فایه عضو تیم اصلی نبود و تنها در تیم‌های پایه به میدان رفت، حقوقی برای محاسبه در تراز مالی تیم اصلی ندارد.

 بارسا، سرخیو روبرتو با تجربه را  برای کاهش سقف دستمزدهای پرداختی در ترکیب حفظ نکردند. چنین شرایطی باعث شده لالیگا برای محاسبه مجدد تراز مالی بارسا به تغییرات بیشتری نیاز داشته باشد و این تغییرات مشخص نیست تا چه زمانی رخ خواهد داد. از سوی دیگر ممکن است لاپورتا برای بهبود تراز مالی به دنبال جذب حامی مالی جدید یا فروش بخش دیگری از دارایی‌های باشگاه باشد. البته این اقدام‌ها نیازمند زمان زیادی خواهد بود. با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد دنی اولمو همچنان نتواند در ترکیب بارسلونا به میدان برود و همین موضوع این ستاره جوان و وکلای او را نگران و البته حس بدی را به هواداران تیم منتقل می‌کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری