football360 logo
360-club
360-club-icon

تیم رویایی دور سوم فوتبال فانتزی؛ صدرنشینی حسین‌زاده

11 شهریور 1403 ساعت 23:3076 نظر
امیرحسین حسین‌زاده بیشترین امتیاز را در این فصل از فوتبال فانتزی کسب کرده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، این هفته از لیگ با ۱۹ گل هفته نسبتاً پرگلی بود و همین مسئله باعث شد تا تیم رویایی هفته با حداقل مدافع و ۲ مهاجم شکل گیرد. اگر کاربری این تیم را انتخاب می‌کرد ۱۲۵ امتیاز می‌گرفت. ۴ تیم پرسپولیس،‌ تراکتور، مس رفسنجان و استقلال خوزستان با ۲ بازیکن بیشترین نماینده را در این تیم داشتند.

دروازه‌بان: حامد لک

در هفته‌ای که ۵ دروازه‌بان کلین‌شیت کردند، دروازه‌بانی امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شد که دروازه‌اش را بسته نگه نداشت. حامد لک که پس از مهار پنالتی چیپ علی علیپور در لیگ نوزدهم، هر ۱۷ پنالتی شلیک شده به سمت دروازه‌اش در لیگ تبدیل به گل شده بود، ‌توانست مانع گل شدن پنالتی آلومینیوم اراک شود و دومین بازیکن برتر زمین شد  تا با ۱۱ امتیاز در تیم رویایی قرار گیرد.

مدافعان: کوین بولی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی هلیچی

کوین بولی تنها مدافع گلزن این هفته بود. بولی عنوان بهترین بازیکن زمین را هم دریافت کرد و ۱۱ امتیاز نصیب‌اش شد. دانیال اسماعیلی‌فر هم اندازه بولی امتیاز گرفت. این بازیکن علاوه بر کلین‌شیت یک پاس گل داد و دومین بازیکن برتر زمین شد. در دیداری که استقلال خوزستان روز فوق‌العاده‌ای در دفاع برابر استقلال پشت سر گذاشت، علی هلیچی بهترین مدافع این تیم بود و علاوه بر کلین‌شیت دومین بازیکن برتر زمین شد.

هافبک‌ها: امیرحسین حسین‌زاده، وحید امیری،‌ اوستون اورونوف، آریا یوسفی و تیوی بیفوما

امیرحسین‌ حسین‌زاده برابر هوادار نمایش استثنایی داشت و روی ۳ گل از ۴ گل تیمش موثر بود و با دو گل و یک پاس گل ۱۹ امتیاز گرفت که بیشترین امتیازی است که تاکنون یک بازیکن در یک بازی این فصل گرفته است. حسین‌زاده در مجموع ۲۸ امتیازی شد و با عبور از رامین رضاییان، در صدر جدول امتیازآورترین بازیکنان این فصل قرار گرفت.

پرسپولیس در هفته‌ای که به اولین پیروزی فصل خود دست یافت، برای نخستین‌بار در تیم رویایی صاحب نماینده شد و ۲ گلزن این تیم در جمع امتیازآورترین هافبک‌ها قرار گرفتند. وحید امیری و اوستون اورونوف ۱۱ و ۱۰ امتیاز گرفتند. آریا یوسفی که یک پاس گل داد با ۹ امتیاز دیگر هافبک تیم رویایی هفته است. شگفتی بزرگ هفته با گلزنی تیوی بیفوما رقم خورد. این بازیکن بهترین بازیکن زمین شد و ۹ امتیاز گرفت.

مهاجمان: رضا عندی پور و عیسی مرادی

پدیده ۳ هفته اخیر لیگ، رضا غندی‌پور مهاجم ۱۸ ساله ملوان بوده که در این هفته ۲ گل زد و با ۱۳ امتیاز برای دومین هفته متوالی در تیم رویایی قرار گرفت. غندی‌پور،‌عیسی مرادی مهاجم مس رفسنجان را در کنار خود می‌بیند این بازیکن هم ۲ گل زد و بهترین بازیکن زمین شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...