football360 logo
360-club
360-club-icon

تغییر قیمت فوتبال فانتزی؛ کاهش قیمت ۱۲ بازیکن

14 شهریور 1403 ساعت 14:2162 نظر
عیسی مرادی تنها بازیکنی است که در روز گذشته قیمتش اضافه شده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، این فصل از فوتبال فانتزی با تغییرات جالبی نسبت به فصل گذشته همراه بوده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات، متغییر بودن قیمت بازیکنان در طول فصل است. این تغییرات به صورت روزانه است و به اطلاع کاربران خواهد رسید. 

با تغییر قیمت در فوتبال فانتزی بیشتر آشنا شوید

ارزش یک بازیکن در فوتبال فانتزی مانند هر بازار دیگری با افزایش یا کاهش تقاضا تغییر می‌کند. اگر بازیکنی آن‌قدر درخشان ظاهر شود که کاربران زیادی اقدام به جذب آن کنند، قیمت‌اش اضافه می‌شود و ممکن است که آن‌قدر بد باشد که کاربران اقدام به فروش آن خواهند کرد که در این حالت قیمت این بازیکن کاهش می‌یابد. تغییر قیمت به صورت روزانه و به صورت 0.1 واحد قیمت خواهد بود.

این تغییر قیمت در ارزش و بودجه تیم هر کاربر اعمال خواهد شد. مثلاً اگر ارزش تیم کاربری ۱۰۰ واحد باشد، با کاهش 0.1 واحد قیمت یک بازیکن ارزش این تیم 99.9 خواهد شد و در صورتی‌که این کاربر بخواهد از کارت نقل‌وانتقال آزاد استفاده کند، به جای 100 واحد پول، 99.9 واحد پول بودجه در اختیار دارد. برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت بازیکنان، به صورت مستمر اخبار فوتبال فانتزی را دنبال کنید.

ادامه سیر نزولی قیمت شهباززاده و پریرا

در روز گذشته تنها بازیکنی که گران‌تر شد، عیسی مرادی بود. این بازیکن در هفته گذشته ۲ گل برای مس رفسنجان زد تا تقاضای برای این بازیکن زیاد شود. قیمت ۱۲ بازیکن هم در این هفته کم شد که بازیکنانی نظیر لوسیانو پریرا و سجاد شهباززاده برای دومین‌بار ارزش‌شان کاهش یافت. امیر ابراهیم‌زاده،‌ ایمان سلیمی، احمد شریعت‌زاده، علیرضا آرتا، مهدی حسینی، نیما میرزازاد، افشار صداقت، محسن آذرباد، مهدی ممی‌زاده سایر بازیکنانی هستند که قیمت‌شان کم شد. 

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...