football360 logo
360-club
360-club-icon

تیم رویایی دور چهارم فوتبال فانتزی؛ روز استثنایی پیام

26 شهریور 1403 ساعت 20:3078 نظر
پیام نیازمند، امتیازآورترین بازیکن هفته بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، ‌دور چهارم فوتبال فانتزی، دور ناقص بود. ۴ تیم در این هفته بازی نداشتند و این دور با برگزاری ۶ بازی به پایان یافت. در این هفته مهاجمان هفته کم‌فروغی داشتند و تنها یک مهاجم موفق به گلزنی شد. تیم رویایی این هفته که کاربری با انتخاب آن بیشترین امتیاز را کسب می‌کرد با ۱۰۰ امتیاز شکل گرفت. سپاهان با ۳ بازیکن بیشترین نماینده را تیم رویایی داشت.

دروازه‌بان: پیام نیازمند

دروازه‌بان سپاهان نقش بسزایی در پیروزی این هفته این تیم داشت. نیازمند موفق شد، پنالتی که خودش مرتکب شده بود را مهار کند تا با ۱۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این هفته شود. نیازمند تنها بازیکنی است که در این هفته بیش از ۱۰ امتیاز گرفت و با این عملکرد مجموع امتیازاتش به عدد ۲۵ رسید و صدرنشین جدول امتیازات بین دروازه‌بان‌ها شد.

مدافعان: فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، هادی محمدی و میلاد بدرقه

۴ مدافع امتیازآور این هفته هیچ‌کدام موفق به گلزنی نشدند ولی کلین‌شیت کردند و یا جزو ۳ بازیکن برتر زمین شدند یا پاس گل دادند. فریبرز گرامی از ذوب‌آهن و مرتضی منصوری از هوادار بهترین بازیکن زمین شدند و ۹ امتیاز گرفتند. هادی محمدی از سپاهان پاس تنها گل تیمش را داد و ۸ امتیاز کسب کرد و میلاد بدرقه هم با کسب یک امتیاز اضافی به عنوان سومین بازیکن برتر به ۷ امتیاز رسید.

هافبکها: هادی حبیبی‌نژاد، تیوی بیفوما، علی خدادادی، محمد کریمی و علی‌اصغر اعرابی

۵ هافبک که گل زدند یا پاس گل دادند در تیم رویایی قرار گرفتند. هادی حبیبی‌نژاد برای چادرملو گل زد و دومین بازیکن برتر زمین شد و علی خدادادی پاس گل داد و بهترین زمین شد. این دو بازیکن به ترتیب ۱۰ و ۹ امتیاز گرفتند. تیوی بیفوما مانند هفته گذشته موفق به گلزنی شد و دیگر بازیکن ۱۰ امتیازی هفته بود. محمد کریمی و علی‌اصغر اعرابی با گلزنی برای تیم‌هایشان ۹ امتیاز به دست آوردند.

مهاجم: محمدطاها طباطبایی

در اتفاقی عجیب، هیچ مهاجمی در این هفته بیشتر از ۵ امتیاز کسب نکرد. محمدطاها طباطبایی مهاجم خیبر، که تنها توسط ۳ درصد کاربران انتخاب شده بود، امتیازآورترین مهاجم هفته شد. این بازیکن از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و امتیاز کامل حضور در زمین را کسب نکرد ولی یک گل زد و ۵ امتیاز نصیب‌اش شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...