football360 logo
360-club
360-club-icon

درهای ورزشگاه امام رضا (ع) رسماً بازگشایی شد؛ دوئل ایران - قطر در مشهد

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵134 نظر
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، مصاف تیم‌های ملی ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، احمد دنیامالی، وزیر ورزش‌وجوانان طی روزهای گذشته و بعد از حواشی به‌وجود آمده در جریان برگزاری دیدار تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و سپس میزبانی استقلال از الغرافه در ورزشگاه شهدای قدس، شخصاً به موضوع مشکلات میزبانی تیم ملی و دو تیم پرطرفدار پایتخت ورود کرد؛ به‌طوری‌که او در جلسه اخیرش با مسئولان فدراسیون فوتبال، صراحتاً انتخاب ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از الغرافه را کج‌سلیقگی عنوان کرد.

دنیامالی که پیشتر و بعد از حواشی مرتبط به دیدار تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر عذرخواهی کرد، با مسئولان خراسان رضوی برای انتقال بازی‌های حساس به مشهد وارد رایزنی شد؛ آن‌هم در حالی‌که در مشهد، دو ورزشگاه امام رضا (ع) و ثامن‌الائمه مشهد وجود دارند که بعد از رایزنی‌های انجام شده و اعلام موافقت استاندار خراسان رضوی، قرار است تا مسابقات ملی در ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) و مسابقات باشگاهی در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به انجام برسد.

ایران - قطر، بیست‌وچهارم مهرماه در مشهد

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال روز گذشته در مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون توضیح داد که هنوز محل برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر مشخص نیست و قرار است بعد از بررسی‌های انجام شده، از میان دو ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد و یادگار امام تبریز، محل برگزاری مسابقه خانگی بعدی تیم ملی مشخص شود. در یک روز بعد از موضع‌گیری رسمی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال، حالا رسماً ورزشگاه محل برگزاری دوئل تیم‌های ملی ایران و قطر معرفی و قرار است این نبرد به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

درس عبرت از فاجعه بازی با لبنان؛ ورود زنان آزاد

تیم‌های ملی ایران و قطر در حالی قرار است بیست‌وچهارم مهرماه در مشهد به مصاف هم بروند که هواداران فوتبال از آخرین بازی تیم ملی در مشهد خاطره خوشی ندارند؛ دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان که با حواشی زیادی به‌ویژه برخورد زننده با زنان در مقابل درهای ورودی ورزشگاه همراه بود. با این وجود، پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که زنان مشکلی برای حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) برای مسابقه پیش‌رو ندارند و قرار است برای اولین‌بار به صورت رسمی بلیت‌فروشی برای زنان هوادار در مشهد هم انجام شود تا دوئل تیم‌های ملی ایران و قطر در حضور زنان و مردان به انجام برسد. گفتنی است که ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد حدود 23 هزار نفر ظرفیت دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری