football360 logo
360-club
360-club-icon

شاگردان مازیار به دنبال ماندن در کورس مدعیان/ شمس‌آذری‌ها در انزلی طلسم‌شکنی می‌کنند؟

۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵10 نظر
دو تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته لیگ برتر قرار است امشب رودرروی هم قرار گیرند.

به گزارش فوتبال 360، بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با شگفتی‌سازی‌های پرشماری همراه بود که بدون‌شک حضور ملوان بندرانزلی و شمس‌آذر قزوین در جمع 8 تیم برتر از جمله مهم‌ترین این شگفتی‌ها محسوب می‌شد. بعد از اتمام لیگ بیست‌وسوم و آغاز فصل جدید، شرایط متفاوت شده و در حالی‌که ملوانی‌ها همچنان در کورس مدعیان هستند، شمس‌آذر در جمع تیم‌های پایین‌جدولی است و حالا دو تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته باید در حال‌وهوایی متفاوت امشب مقابل هم صف‌آرایی کنند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران (جمعه سی‌ام شهریورماه - ساعت 19)

ملوان بندرانزلی - شمس‌آذر قزوین

داور: حسن اکرمی

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

ملوانی‌ها که در 4 بازی اخیرشان در فصل جدید لیگ برتر، برابر گل‌گهر و چادرملو پیروز شده، از استقلال تهران امتیاز گرفته و مقابل سپاهان شکست خورده‌اند، هفته تلخی را به‌واسطه فوت دلخراش هوادار خود گذراندند؛ اتفاقی که در حاشیه برگزاری دیدار با سپاهان در اصفهان رخ داد و جو فوتبال ایران را تحت‌تاثیر خود قرار داد. شاگردان مازیار زارع که با کسب 7 امتیاز از 4 مسابقه در رتبه سوم جدول رده‌بندی هستند، هدف‌شان ادامه حضور در کورس مدعیان است و امیدوارند که بتوانند با شکست دادن شمس‌آذر، سومین برد پیاپی خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را به‌دست آورند.

شاگردان سعید دقیقی فصل را با شکست برابر استقلال آغاز کردند و در ادامه راه به ترتیب مقابل تیم‌های چادرملو اردکان، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان به تساوی، باخت و تساوی رضایت دادند تا از 12 امتیاز ممکن فقط 2 امتیاز به‌دست آورده باشند! آنچه واضح است اینکه شمس‌آذر به مانند فصل گذشته جزو تیم‌های تهاجمی و جذاب فوتبال ایران محسوب می‌شود و سعید دقیقی که پیش از شروع فصل جدید قرار بود سکان‌دار ملوان باشد و از این سمت کناره‌گیری کرد، امیدوار است مقابل تیم شمالی اولین برد خود در فصل جدید را به‌دست آورد؛ آن‌هم در حالی‌که در سمت مقابل هم مازیار زارع، سرمربی کنونی ملوان که قرار بود در قامت سرمربی شمس‌آذر وارد لیگ بیست‌وچهارم شود، انگیزه‌ای مشابه دقیقی به دنبال کسب 3 امتیاز مسابقه امشب است.

📊عملکرد دو تیم در 4 رویارویی اخیر

*شمس‌آذر قزوین 1-0 ملوان بندرانزلی (دور برگشت لیگ بیست‌وسوم)

*ملوان بندرانزلی 0-2 شمس‌آذر قزوین (دور رفت لیگ بیست‌وسوم)

*شمس‌آذر قزوین 0-0 ملوان بندرانزلی (دور برگشت لیگ آزادگان 01-1400)

*ملوان بندرانزلی 1-0 شمس‌آذر قزوین (دور رفت لیگ آزادگان 01-1400)

ترکیب احتمالی ملوان بندرانزلی

حبیب فرعباسی، محمدرضا رضایی، سعید کریمی، ابوذر صفرزاده، سامان تورانیان، یونس اکبرپور، نیما انتظاری، امید نورافکن، رضا میرزایی، رضا جعفری و رضا غندی‌پور

ترکیب احتمالی شمس‌آذر قزوین

محمدامین رضایی، هومن ربیع‌زاده، ایمان اکبری، امیرحسین صدقی، امیرمحمد پناهی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، امیرمحمد نسایی، میلاد فخرالدینی، مجتبی فخریان و علی وزیری‌پناه


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه ملوان بندرانزلی و شمس‌آذر قزوین را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری