football360 logo
360-club
360-club-icon

هرروز بهتر از دیروز؛ علیپور برگشته است!

۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰107 نظر
مهاجم پرسپولیس در حال رسیدن به روزهای اوج خود است و در جدال با آلومینیوم اراک ستاره تیمش بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میزبان آلومینیوم اراک بود و موفق شد تیم تحت هدایت مجتبی حسینی را با ۲ گل شکست دهد و به دومین پیروزی متوالی‌اش در لیگ دست پیدا کند. مرد اول این دیدار کسی نبود جز علی علیپور.

شروع ناامیدکننده علیپور پس از بازگشت به ایران

مهاجم ۲۸ ساله پرسپولیس پس از بازگشت به فوتبال ایران، کارش را خوب شروع نکرد و نمایش پرانتقادی طی ۲ هفته نخست داشت و حتی جایگاهش در ترکیب اصلی هم علی‌رغم کمبود مهاجمی که در تیم بود، تهدید شد. با این وجود گذشت زمان، اوضاع را برای بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تغییر داد و او در 3 مسابقه اخیر روند مثبت و صعودی‌ای داشته است.

پاس گل گره‌گشا برای اوستون و دوئل جذاب با مندی

علیپور مقابل فولاد، پاس گل نخست پرسپولیس را برای اوستون اورونوف ارسال و گره این بازی را برای سرخ‌پوشان باز کرد. بازیکن اسبق ماریتیمو و ژیل‌ویسنته در مصاف آسیایی برابر الاهلی عربستان هم تلاش فراوانی برای باز کردن دروازه تیم اماراتی انجام داد و یک بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف قدرتمند پیش رفت ولی ضربه سرش در موقعیت نه‌چندان مطلوب توسط ادوارد مندی مهار شد.

سرانجام شب طلسم‌شکنی از راه رسید

اما سرانجام پس از حدود 4 سال طلسم علیپور شکست و او برای تیم محبوبش مجددا گلزنی کرد. این بازیکن قائمشهری از همان ابتدا مقابل ایرالکو انگیزه فراوانش را به رخ کشید و کمک کرد تیم گاریدو برای اولین‌بار در این فصل گلی زودهنگام به‌ثمر برساند. علی در دقایق ابتدایی بازی از حریف پنالتی گرفت و برای دومین دیدار متوالی کمک کرد سرخ‌پوشان بازی را از حریف پیش بیفتند.

او در ادامه یک گل به‌ثمر رساند که توسط کمک‌داور و با تایید (VAR) مردود اعلام شد ولی قرار نبود تسلیم‌شدنی در کار باشد. علیپور در نیمه دوم با فرصت‌طلبی فراوانش از اشتباه مدافع آلومینیوم استفاده کرد و پس از دریبل دروازه‌بان حریف گل اول خودش در فصل جدید و گل دوم پرسپولیس را به‌ثمر رساند تا خیال همه بابت دومین پیروزی فصل راحت شود.

علیپور در حال تبدیل شدن به همان بازیکنی است که همه انتظارش را داشتند. او از نظر بدنی هنوز به اوج برنگشته ولی این گل بدون شک در آستانه داربی اوضاع روحی و اعتماد‌به‌نفسش را افزایش خواهد داد.  

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری