football360 logo
360-club
360-club-icon

تیم رویایی دور پنجم فوتبال فانتزی؛ درخشش عجیب مدافع ملوان

02 مهر 1403 ساعت 23:0033 نظر
محمدرضا رضایی رکورد کسب بیشترین امتیاز در یک بازی این فصل را شکست.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، تیم رویایی این هفته از فوتبال فانتزی با حضور بازیکنانی از ۶ تیم مختلف شکل گرفت و کاربری با انتخاب این ترکیب، بیشترین امتیاز ممکن برای این هفته که ۱۳۱ امتیاز بود را کسب می‌کرد. این میزان امتیاز، رکورد امتیازی برای تیم رویایی هفته در این فصل هم محسوب می‌شود. ملوان با ۳ بازیکن بیشترین نماینده را در این هفته داشت.

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی

حبیب فرعباسی درخشش فوق‌العاده‌ای برابر شمس‌آذر داشت. این بازیکن برای دومین‌بار از زمان حضور در ملوان موفق به مهار پنالتی شد. فرعباسی با کلین‌شیت در این بازی و قرار گرفتن در رده دوم بهترین بازیکنان زمین، ۱۴ امتیاز گرفت. این دروازه‌بان توانست در رده نخست امتیازآورترین دروازه‌بانان این فصل حضور پیدا کند.

مدافعان: محمدرضا رضایی، موسی کولیبالی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مجتبی نجاریان و یونس اکبرپور

ترکیب این هفته تیم رویایی فوتبال فانتزی بازهم با حداکثر تعداد مدافع شکل گرفت. محمدرضا رضایی مدافع ملوان که در دوران بازی در لیگ برتر گل نزده بود، ۲ گل به تیم سابق خود زد و ۲۰ امتیاز گرفت. این بیشترین امتیاز یک بازیکن در یک بازی از این فصل از لیگ بود. رضایی با صعودی بزرگ در رده نخست امتیازآورترین بازیکنان فوتبال فانتزی قرار گرفت. ۴ مدافع دیگر تیم رویایی فانتزی، سرنوشتی مشابه رضایی داشتند؛ علاوه بر کلین‌شیت، یا گل زدند یا پاس گل دادند و در بین ۳ بازیکن برتر زمین جای گرفتند.

هافبک‌ها: ریکاردو آلوز، آریا یوسفی و کوین یامگا

۳ هافبک گلزن این هفته به تیم رویایی راه یافتند. آریا یوسفی و ریکاردو آلوز ۱۰ امتیاز گرفتند و به رده اول و دوم امتیازآورترین هافبک‌های این دوره صعود کردند. کوین یامگا هم در اولین بازی پس از بازگشت به میادین فوتبال یک گل زد و با ۷ امتیاز در تیم رویایی قرار گرفت. یامگا تنها بازیکن این هفته تیم رویایی است که بین ۳ بازیکن برتر مسابقه نبود.

مهاجمان: علی علیپور و حامد پاکدل

سرانجام طلسم علی علیپور شکست و این بازیکن موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد. علیپور علاوه بر گلزنی، پنالتی هم گرفت تا با ۱۲ امتیاز، امتیازآورترین مهاجم این هفته باشد. حامد پاکدل دیگر گلزن نساجی برابر استقلال بود. این بازیکن که بهترین بازیکن زمین هم شد ۹ امتیاز کسب کرد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...