football360 logo
360-club
360-club-icon

پیروزی آسان بارسلونا؛ جنون یک نیمه‌ای لوا

15 مهر 1403 ساعت 19:4717 نظر
بارسلونا به برتری آسانی رسید.

به گزارش فوتبال 360، نهمین هفته از رقابت‌های لالیگا با برگزاری چند بازی پیگیری شد و در مهمترین بازی، مسابقه دو تیم بارسلونا و آلاوس با نتیجه ۳ بر صفر به سود بلوگرانا به پایان رسید. بارسلونا پیش از این مسابقه با 21 امتیاز در صدر جدول قرار داشت. با پیروزی روز گذشته رئال مادرید، این تیم به پیروز نیاز داشت و اکنون با 24 امتیاز و ۳ امتیاز بیشتر از رئال مادرید، صدرنشین قاطع لالیگا نام دارد.

۳ گل از روبرت لواندوفسکی که در هفته‌های اخیر در بهترین فرم خود قرار دارد، یک پیروزی راحت را برای بارسلونا به همراه آورد و این تیم موفق شد پس از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا برابر یانگ بویز، یک پیروزی ارزشمند دیگر به دست بیاورد.




۳گل تماشایی 

بارسلونا از همان ابتدای نیمه کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۷، موفق شد توسط لواندوفسکی و بر روی یک پاس دیدنی از رافینیا، به گل اول دست پیدا کند. چند دقیقه بعد و در دقیقه 22 باز هم لواندوفسکی و باز هم بر روی پاس رافینیا، گل دوم را به ثمر رساند. بارسلونا دست بردار نبود و در دقیقه 32 لواندوفسکی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و یک هت‌تریک به نام خود در این بازی رقم بزند. در ادامه چند موقعیت دیگر برای ۲ تیم به دست آمد که ثمری برای آن‌ها نداشت و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.




حفظ برتری

در نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد و چند موقعیت برای آلاوس به دست آمد که توپ با برخورد به تیر دروازه و واکنش دروازه‌بان راهی به دروازه نداشت. بارسلونا به دنبال حفظ نتیجه ارزشمند بود و آلاوس موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری بر باد می‌داد. در ادامه بارسلونا چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آورد با این وجود موفق به گلزنی نشد. در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...