football360 logo
360-club
360-club-icon

تفاوت با این بازیکنان ایجاد می‌شود؛ دیده‌نشده‌ها

21 مهر 1403 ساعت 20:0073 نظر
در فوتبال فانتزی بازیکنانی هستند که نسبت به عملکردشان کمتر توسط کاربران انتخاب شده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، رقابت فوتبال فانتزی به روزهای جذاب و حساس خود رسیده است. اصولاً چند بازیکن بین اکثر کاربران مشترک هستند و آنچه که سرنوشت تیم یک کاربر را مشخص می‌کند، انتخاب سایر گزینه‌ها بین بازیکنان کمتر انتخاب شده است. بازیکنانی هستند که کاربران کمتر به آن‌ها توجه کرده‌اند ولی امتیاز خوبی کسب کردند و قیمت مناسبی دارند و انتخاب این بازیکنان می‌تواند تفاوت را بین کاربران ایجاد کند.

دروازه‌بان: محمدامین رضایی

در ابتدای فصل تکلیف پست دروازه‌بانی شمس‌آذر مشخص نشده بود. محمدامین رضایی دروازه‌بان جوان این تیم نمایش خوبی داشته و 27 امتیاز کسب کرده است. این دروازه‌بان تنها در تیم 0.7 درصد کاربران حضور دارد. در ابتدای فصل درصد انتخاب این بازیکن نزدیک به صفر بود ولی حضور ثابت او در دروازه شمس‌آذر قیمت این بازیکن را از 4.5 به 4.8 افزایش داد.

مدافع: فرشاد فرجی 

در پست دفاع بازیکنان متعددی به چشم می‌خوردند که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. فرشاد فرجی یکی از این مدافعان است که در ابتدای فصل به نظر می‌رسید که کمتر مورد استفاده قرار گیرد ولی با گذشت چند هفته از لیگ مشخص شد که این بازیکن در طرح‌های تاکتیکی خوان کارلوس گاریدو جای دارد و حتی در داربی پایتخت بهترین بازیکن زمین شد. فرجی تنها توسط یک درصد کاربران انتخاب شده و 24 امتیاز کسب کرده است. 

مدافعان دیگری در لیگ این فصل هستند که در تیم کمتر از یک درصد کاربران حضور دارند و بیش از 20 امتیاز به دست آورده‌اند که از آن جمله می‌توان به  فریبرز گرامی، سعید کریمی، محمد حسینی، صائب محبی، مرتضی منصوری، ویکتور ماتیوس، هومن ربیع‌زاده، میلاد باقری و میلاد بدرقه اشاره کرد.

هافبک: امین جهان‌کهن

امین جهان‌کهن یکی از امتیازآورترین هافبک‌های این فصل از فوتبال فانتزی است. این هافبک آلومینیوم در شرایطی 26 امتیاز کسب کرده که تنها 0.3 درصد کاربران این بازیکن را در ترکیب خود انتخاب کرده‌اند. محمدمهدی لطفی، علیرضا علیزاده، نیما انتظاری، فردین یوسفی، مهدی گودرزی و اسماعیل بابایی سایر هافبک‌هایی هستند که کمتر از یک درصد کاربران آن را انتخاب کرده‌اند و حداقل 20 امتیاز دارند.

مهاجم: حامد پاکدل

در خط حمله بر خلاف سایر خطوط بازیکنی با درصد انتخاب کمتر از یک درصد که حداقل 20 امتیاز داشته باشد به چشم نمی‌خورد؛ با این‌حال حامد پاکدل و عیسی مرادی گزینه‌های مناسبی به نظر می‌رسند. این دو مهاجم توسط کمتر از 6 درصد کاربران گزینش شده‌اند و جزو مهاجم‌های موفق این فصل هستند و به ترتیب 27 و 20 امتیاز به دست آورده‌اند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...