football360 logo
360-club
360-club-icon

اولویت پوگبا؛ بانوی پیر مهم‌تر از پول

26 مهر 1403 ساعت 23:5716 نظر
پوگبا در گفت‌وگوی اخیرش خودش را به شدت مشتاق بازگشت به یوونتوس نشان داده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پس از جنجال و حاشیه‌های فراوان و در نهایت بخشیده شدن بخشی از محرومیت پل پوگبا، رسانه‌ها از روز اعلام خبر کاهش جریمه‌اش، گمانه‌زنی‌ها برای تیم بعدی او را آغاز کرده‌اند و حدس‌هایی در این میان به وجود آمده.

پوگبا میل فراوانی به بازگشت به جمع تورینی‌ها دارد و در طرف مقابل، سران بیانکونری اصلا به دنبال ادامه همکاری با او نیستند و شرایط یک فسخ دوستانه را بررسی می‌کنند.

هرچند محرومیت ۴ ساله پوگبا به یک محرومیت ۱۸ ماهه تبدیل شد و این بخشش بزرگ باید انگیزه‌ای مضاعف برای او تبدیل شود اما دوری او از تمرینات پس از مثبت شدن آزمایش دوپینگش، باعث شده تا تیم‌های کمی خواهان او باشند.

اکثر رسانه‌ها بر این باورند پوگبا برخلاف قراردادش با یوونتوس که تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد به زودی این تیم را ترک خواهد کرد و مارسی احتمالا برای جذب او در پنجره زمستانی آتی دست به عمل خواهد شد.

پوگبا در گفت‌وگوی اخیرش با گاتزتا دلوسپورت از اشتیاقش برای پیوستن به یوونتوس گفته  و اذعان داشته حاضر است در این راه از بخش زیادی از حقوقش چشم‌پوشی کند. او افزود: آینده مرا حرف‌هایم نه بلکه عملکردم تعیین خواهد کرد. موتا باید بر اساس آنچه با چشمانش می‌بیند، مرا قضاوت کند و در نهایت من می‌خواهم با پیراهن یوونتوس و تیم ملی فرانسه بهترین باشم.

شخص تیاگو موتا اما رویکرد محتاطانه‌‌ای را در مورد هشت‌پای فرانسوی اتخاذ کرده و گفته است: باشگاه باید وضعیت او را ارزیابی کند، چون او مدت زیادی است در میدان ظاهر نشده. از زمان بازگشت پوگبا به یوونتوس در سال ۲۰۲۲، او تنها ۹ بازی برای یوونتوس انجام داده و فقط در یکی از این ۹ بازی به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شده. مصدومیت‌های دنباله‌دار و غیبت‌های فراوانش در کنار حاشیه‌های تمام‌نشدنی، مدیران یوونتوس را مجاب کرده تا با او قطع همکاری کنند.

حتی در تابستان پیراهن نمادین شماره ۱۰ او را به کنان یلدیز، ستاره جوان ترک‌تبار دادند تا به نوعی نشان دهند قرار است به وضعیت بدون پوگبا عادت کنند و حالا که او برگشته است، شماره ۱۰ را باید بر تن بازیکن دیگری ببیند. پوگبا در زمان حضورش در یوونتوس در کنار دوشان ولاهوویچ بالاترین حقوق را میان تمام بازیکنان دریافت می‌کرد اما در دوران محرومیت بر طبق قوانین اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیا(AIC) او حداقل حقوق را دریافت کرده است. یوونتوس این فصل در سری‌آ شکست‌ناپذیر بوده  و شنبه به مصاف لاتسیو خواهد رفت. آن‌ها از ۷ بازی، ۱۳ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده سوم قرار دارند و فاصله‌ای ۳ امتیازی با ناپولی صدرنشین دارند.

*محمد خواجه‌وندی
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...