football360 logo
360-club
360-club-icon

طلسمی که دست از سر گاریدو برنمی‌دارد؛ مرد اسپانیایی «6تایی» شد!

30 مهر 1403 ساعت 22:09307 نظر
خوان کارلوس گاریدو در نهمین تجربه سرمربی‌گری‌اش در لیگ قهرمانان و نخبگان آسیا بازهم در حسرت پیروزی باقی ماند و ششمین باختش را متحمل شد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر رفت و برابر میزبان خود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بازهم در حسرت برد باقی بماند و روی امتیاز یک باقی بماند. شاگردان خوان کارلوس گاریدو فرصت‌های زیادی برای گلزنی در این مسابقه داشتند اما همانند مصاف با الاهلی، قدر شانس‌های به دست آمده را نداستند.

طلسم گاریدو به قوت خود باقی ماند

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس همچنان درگیر یک طلسم بزرگ است. او سال 2019 با العین در لیگ قهرمانان آسیا همراه بود، حالا پس از حدود 5 سال با پرسپولیس به این رقابت‌ها بازگشت و نقطه مشترک این دو برهه زمانی، ناکامی در رسیدن به پیروزی برای اوست. گاریدو با احتساب دیدار برابر العین، 9 بار در لیگ قهرمانان و نخبگان آسیا تیم‌هایش را به میدان فرستاده که ماحصل آن 6 باخت و 3 تساوی بوده است. باید دید چه زمانی این سرمربی 55 ساله موفق می‌شود به اولین برد خود در مسابقات آسیایی دست پیدا کند.

دریافت یک گل در هر بازی برای گاریدو و شاگردان

پرسپولیس طی هر سه دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا از تیم‌های الاهلی عربستان، پاختاکور ازبکستان و السد قطر یک گل دریافت کرده و هنوز موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است. این اتفاق در شرایطی به وقوع پیوسته که سرخ‌پوشان در لیگ برتر، 4 بازی است که گلی دریافت نکرده‌اند و آخرین‌بار در هفته دوم دروازه‌شان توسط تراکتور و شجاع خلیل‌زاده گشوده شد. نکته ناامیدکننده دیگر درباره سرمربی پرسپولیس این است که او در هر 9 تجربه آسیایی‌اش به جز برد، در بسته نگه داشتن دروازه تیم‌هایش نیز ناموفق بوده است.

خط تیره‌ای که پرسپولیس را رها نمی‌کند

پرسپولیس بازهم در رسیدن به پیروزی ناکام ماند تا همانند تیم‌های الشرطه عراق، پاختاکور ازبکستان و العین امارات از این حیث همسایه باشد. الریان نیز هم‌اکنون دیدارش با الاهلی عربستان در جریان است و اگر موفق به ثبت پیروزی نشود، در جمع تیم‌های بدون برد باقی خواهد ماند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...