football360 logo
360-club
360-club-icon

نگاهی به دیدار شارجه امارات - سپاهان؛ جنگ برای صعود

01 آبان 1403 ساعت 07:0019 نظر
سپاهان در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2، میهمان شارجه امارات است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ به هفته پایانی دور رفت رسیده است. سپاهان یکی از دو نماینده ایران در این مسابقات از گروه (C) در این هفته باید به دیدار شارجه امارات برود. این بازی امروز (سه‌شنبه) اول آبان‌ماه از ساعت 17:30 به وقت تهران به میزبانی ورزشگاه شارجه برگزار می‌شود.

یک برد برای شارجه

شارجه تاکنون در رقابت‌های آسیایی در تقابل با تیم‌های ایرانی تنها یک پیروزی داشته است. اولین مصاف شارجه با نمایندگان ایران به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۹ باز می‌گردد که پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک تیم اماراتی را شکست داد. شارجه در ادامه رقابت‌ها از مسابقات کنار کشید و این بازی از فهرست رقابت‌ها حدف شد. نماینده امارات در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دوباره با پرسپولیس هم‌گروه شد که یک‌بار به تساوی ۲-۲ دست یافت و در بازی برگشت متحمل شکست سنگین 4 بر صفر شد. شارجه فصل بعد با تراکتور هم‌گروه بود و مقابل این تیم به یک تساوی و یک شکست دست یافت. تنها پیروزی شارجه برابر نمایندگان ایران در مرحله پلی‌آف فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود که این تیم تراکتور را مغلوب کرد. سپاهان برای نخستین‌بار به مصاف شارجه می‌رود. طلایی‌پوشان در 6 بازی اخیر برابر تیم‌های اماراتی در وقت قانونی تنها یک شکست داشته‌اند. 

اولاریو کابوس تیم های ایرانی

سرمربی شارجه یک مربی کاملاً شناخته شده در فوتبال آسیا محسوب می‌شود که هدایت تیم‌های متعددی را برعهده داشته است. کاسمین اولاریو با تیم‌هایی نظیر الاهلی، العین و السد مقابل نمایندگان ایران قرار گرفته است. شارجه فصل گذشته با همین سرمربی موفق به حذف تراکتور شد. این سرمربی باتجربه در ۱۳ رویارویی با تیم‌های ایرانی به ۷ پیروزی دست یافته و نمایندگان ایران در آسیا مقابل هیچ سرمربی‌ای بیش از اولاریو شکست نخورده‌اند. این نخستین تقابل کاسمین اولاریو با سپاهان خواهد بود.

نبرد صدرنشین‌ها

سپاهان در گروه (C) مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2، رقابت نزدیکی با الوحدات اردن و شارجه امارات دارد و پس از این دو تیم ۴ امتیازی، با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است. پیروزی در این بازی می‌تواند کمک زیادی به سپاهان برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها کند. طلایی‌پوشان قهرمان فصل گذشته جام حذفی فوتبال ایران هستند که پس از ناکامی در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به این مسابقات (لیگ قهرمانان آسیا 2) راه یافته‌اند. شارجه هم به عنوان تیم چهارم فصل گذشته لیگ برتر امارات سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به‌دست آورده است. سپاهان در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است. شارجه هم در لیگ امارات رویایی‌ترین وضعیت ممکن را دارد و با پیروزی در هر ۵ بازی در رده نخست جدول نامش به چشم می‌خورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...