football360 logo
360-club
360-club-icon

مهم‌ترین اتفاقات هفته هشتم؛ روزهای تلخ استقلال

30 مهر 1403 ساعت 20:2538 نظر
استقلال مقابل ذوب‌آهن متحمل سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ لیگ برتر شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در هفته هشتم از ۴ نماینده ایران در آسیا تنها استقلال به میدان رفت که این تیم هم برابر ذوب‌آهن شکست سنگینی خورد. سایر بازی‌های این هفته هم بسیار جذاب و پرگل بود. از ۵ تیم بالای جدول تنها یک تیم در این هفته به میدان رفت و با این اوضاف تغییری در رده‌بندی ۵ رده نخست ایجاد نشد.

شمس‌آذر ۱-۱ هوادار؛ اولین گل غیر پنالتی

هوادار به روند یک در میان شکست و تساوی در این فصل ادامه داد تا همچنان بدون پیروزی باشد. هوادار رکورد 100 در صد تساوی در بازی‌های خارج از خانه دارد و برای اولین‌بار به عنوان میهمان گل خورد. شمس‌آذر هم تاکنون در بازی‌های خانگی به پیروزی نرسیده است. صائب محبی اولین گل غیرپنالتی هوادار در این فصل را به‌ثمر رساند.

استقلال خوزستان ۳-۲ مس رفسنجان؛ مثل همیشه پرگل و جذاب

استقلال خوزستان رکورد صد در صد پیروزی برابر مس رفسنجان در لیگ برتر را حفظ کرد. ۳ تقابل دو تیم به طور متوسط ۴.۳۳ گل داشته و استقلال خوزستان در هر بازی حداقل ۲ گل زده است. تیوی بیفوما و کاینا نونیز با ۳ گل و پاس گل به یکدیگر بهترین زوج این فصل از لیگ هستند.

چادرملو ۱-۰ خیبر؛ دوئل تازه لیگ برتری شده‌ها

در تقابل دو تیمی که در این فصل به لیگ برتر صعود کردند، خیبر نزدیک به ۲ برابر چادرملو شوت زد و ۳ برابر این تیم شوت در چارچوب داشت ولی در گلزنی ناکام ماند. خیبر ۳ بازی متوالی است که گل نزده است.  چادرملو به ۳ برد متوالی خانگی دست یافته است.

استقلال ۰-۳ ذوب‌آهن؛ ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ برای آبی‌پوشان

استقلال آمار عجیب در این فصل کم از خود به جای نگذاشته که در این هفته عجیب‌ترین آن رقم خورد و این تیم با ۱۱ گل خورده و یک بازی کمتر صاحب ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ شد و همچنان بی‌کلین‌شیت باقی ماند. ذوب‌آهن تنها تیم تاریخ لیگ برتر است که 2 بار با اختلاف 3 گل استقلال را مغلوب کرده است. استقلال در تاریخ لیگ برتر شکستی با اختلاف بیش از 3گل نداشته و در هیچ دیداری در نیمه دوم نتیجه‌ای بدتر از باخت 3-0 کسب نکرده است. ذوب‌آهن 3 شوت در چارچوب که هر 3 شوت تبدیل به گل شد.  مجید علیاری با زدن 4 گل بیش از هر تیمی در لیگ برتر دروازه استقلال را باز کرده است.

آلومینیوم اراک ۴-۲ فولاد خوزستان؛ ادامه کابوس یحیی

آلومینیوم که در ۵ بازی نخست بردی نداشت به ۳ پیروزی متوالی دست یافته است. این تیم در ۲ بازی اخیر ۸ گل زده است. مجتبی حسینی برای اولین بار موفق به پیروزی برابر تیم‌های تحت هدایت یحیی گل‌محمدی شد. تیم‌های یحیی از لیگ پانزدهم در یک بازی ۴ گل نخورده بودند. فولاد به اندازه کل بازی‌های فصل در این مسابقه گل خورد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...